Azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

chris11

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2005
Hallow,
heb het idee als ik aan het downloaden ben met azureus en ga de computer afsluiten, dat de volgende keer als ik mijn computer opstart en azureus laten draaien dat het niet goedkomt met de bestanden.
vaak heb ik als het .rar bestanden zijn dat hij er error aangeeft.
Is het verstandig om de downloads gelijk in 1keer te downloaden of moet dit normaal gesproken nix uitmaken ?

alvast bedankt
mvg chris

Downloads horen zichzelf te herstellen maar zoals je zelf al aangeeft gebeurd dit niet altijd. Vervuilde files, corrupte trackers en packetfouten kunnen ook de oorzaak zijn. Weinig aan te doen. Als je veel last hebt van fouten dan is het inderdaad het beste de download in 1 sessie af te maken.

mm dat probleem heb ik nog nooit gehad. Ik kan zo vaak als ik wil me computer opnieuw opstarten maar azureus gaat gewoon verder met het downloaden van bestanden...

Dat moet op zich geen probleem opleveren.

Let op: scan de pc regelmatig met ad-aware + een antivirus progje.
Als je dat goed bijhoud, voorkom je problemen.

groet speedtouch

Door Azureus niet af te sluiten voordat je de pc afsluit zorgt ervoor dat de Tracker niet ziet dat je gestopt bent met seeden/leechen.

Als je daarna direct Azureus opnieuw opstart meldt Azureus je up- en downloads opnieuw aan, waardoor de tracker denkt dat je diezelfde torrents nog een keer seed/leecht.

Ook zal Azureus zelf met de melding kunnen komen dat het programma niet goed afgesloten is en je downloads dan gaan controleren.

Afhankelijk van de Tracker zullen de up- en downloads wel weer vanzelf starten, zeker als Azureus goed afgesloten wordt voordat de pc afgesloten wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan