Azureus??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Berichten
5.159
Wie weet wat er met Azureus is gebeurd? Wilde hem downloaden voor op een andere pc en krijg nu een heel andere versie Vuze?? waar ik dus helemaal niks van begrijp, iemand ervaring met Auzureus Vuze???
 
Hoi,

Is de nieuwste versie van azereus als je rechts in het beeld kijkt staat er een knop met geavanceerd en dan krijg je het oude vertrouwde beeld

Modag

Ps.En als je dit niet wil kan je het aanpassen bij gereedschappen -uiterlijk-start en dan onderin aanvinken dat je geavanceerd wil opstarten
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Bedankt voor je reactie, ik ga het proberen.
:thumb:
 
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem als Sandra.
Ik heb ook een andere versie van Vuze Azureus op mijn pc en ik zie alleen maar de downloadbalk en geen uploadbalk meer.
Heb hetzelfde gedaan om mijn instellingen om te zetten in geavanceerd, maar het probleem is dat ik nergens geavanceerd zie staan.
Ik heb versie V4.0.0.2 1 az3.
Kan iemand mij hiermee helpen?

gr. Jel
 
Dat komt omdat Vuze (Azureus) recentelijk weer een nieuwe versie heeft. Ik gok erop dat ze klachten hebben gehad op hun vorige uiterlijk dus het weer wat aangepast hebben.

Als in de linkerkant naar My Library gaat krijg je zowel de down als de upload te zien. Bij het kopje Downloading krijg je inderdaad alleen de downloads te zien.

Om ervoor te zorgen dat je bij het opstarten gelijk in My Library begint moet je het volgende doen:
- Ga naar het menu Gereedschappen
- Kies voor Voorkeuren (of ga hier gelijk heen met CTRL + ,)
- Klap het kopje Uiterlijk open
- Kies voor de optie Start
- Zorg ervoor dat Start in Library is aangevinkt
Verder zag ik dat bij mij de optie Open 'Mijn Torrents' bij opstarten aangevinkt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan