B-one webhositing

• Onderwerp starter Onderwerp starter dual
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dual

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2001
Op zoek naar een webhosting bedrijf/provider of hoe je ze ook noemt, kwam ik B-one webhosting (https://www.b-one.net/) tegen, heeft iemand ervaring met hun en waar moet ik op letten als ik op zoek ga naar of in zee ga met webhosting (welke dan ook)?

Veel handige informatie over waar je op moet letten bij webhosting kan je hier vinden.

B-One ken ik verder niet, echter kan je hier ervaringen van anderen lezen over een groot aantal providers.

Zijn er inmiddels al wat meer ervaringen met en over B-one? Ik kwam het bedrijf ook tegen op zoek naar een goede hostingprovider voor twee websites. Hun prijzen zijn zeer interessant; als ik de website mag geloven heb ik voor een jaar een .nl domein met 300 MB webruimte, onbeperkte datatransfer en onbeperkte e-mailadressen voor € 33,-!

Kan iemand mij vertellen of dit een goede keus is?

Jeroen.

Weliswaar geen onbeperkt data verkeer, iets minder ruimte, maar wel snel, 99% up-time en betrouwbaar www.webreus.nl vanaf € 10,- per jaar.

Inderdaad ook een optie. Heeft iemand andere suggesties of ervaringen over (de betrouwbaarheid van) B-One?

Groeten,
Jeroen.

b-one ervaring

ik gebruik nu 4 hosting pakketten van hun en ben redelijk tevreden.
positief vind ik:
- lage prijs
- veel ruimte
- bijna alle opties aanwezig (php,sql, statistieken, etc)
- onbeperkte mail opties
- life chat met 1e lijns hulp

negatief:
- middelmatige snelheid
- geen telnet/SSH verbinding mogelijk
- geen telefonische helpdesk
- volgens mij geen urgentie nummer (voor bedrijven etc)

Al met al is het voor mij absoluut positief. Mede door de prijs/kwaliteit verhouding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan