B3410

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jellee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2009
Ik heb onlangs de Samsung B3410 gekregen maar telkens als ik deze wil aansluiten via Samsung pc studio krijg ik de boodschap dat het een niet geregistreerd model is, heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt

Ik heb onlangs de Samsung B3410 gekregen maar telkens als ik deze wil aansluiten via Samsung pc studio krijg ik de boodschap dat het een niet geregistreerd model is, heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt

Op het internet zijn er verschillende versies te downloaden. Dit programma heb je nodig om je gsm te koppelen aan je pc. Wanneer je bestanden wil overzetten van je pc naar gsm kun je nog altijd je geheugenkaart in een adapter steken. Ik verkies eerder deze methode.

Ik heb ook een probleem. Ik weet namelijk niet hoe ik de âë -knop moet gebruiken. Ik kon eerst verschillende malen de klinkers indrukken. Na een bepaalde handeling (onbewust door toetsenvergrendeling niet in te schakelen) komen er nu accenten op de letters als ik die meerdere keren invoeg. Daardoor kan ik niet vlot 2 of meer klinkers indrukken. (Vereist om steeds klinker+pijltje, klinker+pijltje.. te drukken)
Ik weet niet hoe ik dit deactiveer.
Kan iemand mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan