Babsis MysQl

Status
Niet open voor verdere reacties.

bbjimbb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2007
Voor een modification van PHPBB moet ik wat in mijn database zetten. Ik ben nieuw hiermee dus heb een vraagje.

INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('points_enable', '1');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('points_name', 'Points');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('points_topic', '20');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('points_post', '10');

INSERT INTO phpbb_acl_options( auth_option, is_global, is_local ) VALUES ('f_points', 0, 1);
INSERT INTO phpbb_acl_options( auth_option, is_global, is_local ) VALUES ('m_points', 1, 0);

ALTER TABLE `phpbb_users` ADD `user_points` INT( 11 ) NOT NULL DEFAULT '0';

Dit is mijn code. Wat moet ik waar plaatsen en wat eventueel verwijderen uit mijn code?

Jim :thumb:

Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp, maar weet je hoe je in moet loggen op sql? In dat geval kun je de queries gewoon achter de prompt uitvoeren.

Gewoonlijk zit bij mods op een phpbb-forum wel een "install" bestand die de nodige database wijzigingen voor je doet. Mocht je er niet uit komen, vraag het gerust!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan