babyfoon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Heik
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Heik

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2001
weet iemand een oplossing hoe ik bv skype of een ander voip programma als bayfoon kan gebruiken. ik heb gewoon een microfoon aangesloten op de pc. Deze wil ik dan kunnen afluisteren op een andere pc.

Met 1 pc (maakt niet uit welke) via skype naar de andere pc bellen en verbinding laten openstaan. Je moet wel op elke pc een skype account aanmaken.

Met 1 pc (maakt niet uit welke) via skype naar de andere pc bellen en verbinding laten openstaan. Je moet wel op elke pc een skype account aanmaken.
Logisch, maar ik wil de pc bij opstarten automatisch afluisteren zonder dat je iedere keer weer opnieuw moet inschakelen

Ik snap even iets niet.
Waar staat die tweede PC?
Wil jij dat als jij bijvoorbeeld een paar straten verder op op visite gaat kunnen luisteren via VOIP of SKYPE dat je daar de thuis situatie kan beluisteren via jou PC thuis?

Laatst bewerkt:
Ik snap even iets niet.
Waar staat die tweede PC?
Wil jij dat als jij bijvoorbeeld een paar straten verder op op visite gaat kunnen luisteren via VOIP of SKYPE dat je daar de thuis situatie kan beluisteren via jou PC thuis?

Inderdaad precies zoals jij het zegt

Helaas, dat zal niet gaan. Je zal altijd eerst een verbinding tot stand moeten brengen en daar voor zal je bij beide PC's iemand moeten hebben. Tenzij voor dat je weggaat met de persoon waar je naar toe gaat alvast de verbinding maakt.....wel omslachtig.

extendvoip.com als babyfoon

weet iemand een oplossing hoe ik bv skype of een ander voip programma als bayfoon kan gebruiken. ik heb gewoon een microfoon aangesloten op de pc. Deze wil ik dan kunnen afluisteren op een andere pc.

Heiko, misschien wat aan de late kant deze oplossing, maar te mooi om niet alsnog te proberen: extendvoip.com. Hiermee kun je je laptop als babyfoon instellen en laten bellen naar je mobiel (of ander vast telefoonnummer natuurlijk). Makkelijk geinstalleerd, makkelijke userinterface. Puik produkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan