Babyfoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaja538

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
Is er een programma die ik op de achtergrond kan laten draaien zonder dat iemand et kan zien wil namelijk babyfoon op mijn computer zetten ofzo en op een andere computer luister wat er in mijn huis gebeurt..

groetjes

Als ik het goed begrijp wil je een PC bespioneren? Je kunt programma's als RADMIN en REALVNC gebruiken hiervoor. Ook Symantec PCAnyWhere kan dit.
Mocht je over administrator permissies beschikken dan kun je deze programma's (deels) onzichtbaar laten draaien.

Laatst bewerkt:
nee wil geen pc bespioneren.
zou graag een programma willen hebben op mijn computer en daar een microfoon op laten draaien in mijn woonkamer zodat ik op een andere computer kan luisteren wat mijn oppas allemaal doet als ik niet thuis ben.
Verder dus niets geen kwaad ik weet alleen dat ze als ik weg ben ook op mijn pc zit, dat geeft ook niet maar ze mag dus niet kunnen zien dat er een programma draait. vandaar dat die op de achtergrond moet draaien.
Hopelijk kun je me verder helpen.

groetjes

Gebruikt de oppas de PC? Want anders kun je natuurlijk gewoon de boel aanzetten, computer "op slot" en beeldscherm uit. Niemand die wat ziet.

ja ze gebruikt de pc, dus hij moet eingelijk uit het zicht draaien.

Uuhm.. Dan weet ik het zo niet.. MOGELIJK: een MSN gesprek openen en een audioconnectie aanleggen, dan MSN verbergen met de MSN Plus! baasbescherming.

Maar als ze ook MSN gebruikt moet je flinke toeren uithalen om daar weer omheen te komen.. Misschien een ander account aangemeld laten en die laten opnemen met, bijvoorbeeld, Audacity?

Anders weet ik het zo 1-2-3 niet :).

hee dat is nuttig voor mij alvast bedankt voor uw reactie.
Als ik er niet uit kom plaats ik wel even weer een bericht.

Groetjes arjan

Zie die baasbescherming alleen maar op msn plus?
Zo ja hoe gaat dat in zijn werk dan moet ik daar iets voor aanzetten?

www.msgplus.net

Messenger Plus! installeren ZONDER sponsor (aangeven tijdens de installatie).
Dan tijdens de installatie vraagt 'ie al hoe je de baas-bescherming wil configureren volgens mij.

heb het geprobeert maar dan blijft msn op taakbalk.
kan dit niet anders?

heel erg bedank voor jou reactie
het werkt super alleen heb het nu niet gedaan met baasbescherming, maar met plus vergrendeling en het msn icoontje uit de taakbalk verwijderd werkt perfect.

groetjes

nee wil geen pc bespioneren.
zou graag een programma willen hebben op mijn computer en daar een microfoon op laten draaien in mijn woonkamer zodat ik op een andere computer kan luisteren wat mijn oppas allemaal doet als ik niet thuis ben.
Verder dus niets geen kwaad ik weet alleen dat ze als ik weg ben ook op mijn pc zit, dat geeft ook niet maar ze mag dus niet kunnen zien dat er een programma draait. vandaar dat die op de achtergrond moet draaien.
Hopelijk kun je me verder helpen.

groetjes

http://www.cbpweb.nl/documenten/inf_va_filmen_mensen.stm .
is het zelfde als heimelijk microfoon toezicht .
als ik je oppas was geweest .
dan had ik je aan de hoogsten boom die ik kan vinden opgehangen .
wat jij wil en nu al doet is ten strengste verboden .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan