Babylon search

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniel1001

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2010
Goedendag,

Ik heb een irritant probleem. Als ik een woord intoets in de adresbalk van Mozilla Firefox, dan komt er de search van Babylon. Ik vind dit irritant, want ik gebruik liever Google. Je zou kunnen zeggen ga gewoon naar de Google search balk 5 centimeter rechts van de adresbalk, maar ik vind het toch raar dat er dingen gebeuren op mijn pc die ik niet wil.

Hoe kom ik hier vanaf?

Daniël

Goedemorgen,

Wat heb je al ondernomen om te verwijderen?
Staat Babylon onder software -daar eventueel verwijderen
Is het een Ad-on bij firefox? - daar eventueel verwijderen
geen van beide probeer deze eens.

Nee, het staat niet als add-on of zo iets dergelijks geïnstalleerd. Ik heb beide programma's uitgevoerd zonder resultaat...
Heeft het niks met Mozilla zelf te maken?

Laatst bewerkt:
Helaas,

Niet gelukt. Heb de standaardinstellingen hersteld, maar dit heeft geen zin. Ik heb de Babylon Toolbar geïnstalleerd en weer verwijderd... ook zonder succes.

Is het programma in Firefox geïmplementeerd?

Goedenavond,

Ik denk niet dat het probleem ligt bij de startpagina. Ik heb deze pagina al meerdere keren goed hersteld en denk daarom dus niet dat het daar aanligt.

Kan het zijn dat deze functie in Firefox in geïmplementeerd?

Eindelijk, die irritante site is verwijderd.

Ik weet niet hoe, maar deze stappen heb ik in ieder geval ondernomen:

• Ik heb Babylon Toolbar volledig geïnstalleerd en verwijderd. Daarnaast heb ik met Advanched System Free en Ccleaner de restanten verwijderd.
  • Ik heb Mozilla Firefox verwijderd. Voor dat ik het weer herinstalleerde maakte ik alle restanten met eerder genoemde programma's schoon. Bij het herinstalleren gaf ik aan mijn persoonlijke instelling niet te willen herstellen.

Laatst bewerkt:
Deze video "spam" ik hier ook even! Hiermee lukte het mij om van Babylon af te komen.

[modedit] knipschaartje [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Dolphin76, welkom op Helpmij.nl

Dat spammen mag je wel laten.
Daarnaast is dit topic al dusdanig belegen dat hij met rust gelaten mag worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan