Hi,
Ik werd met behulp van chroom voor een lange tijd en het werkt prima tot gisteren toen ik opende een nieuw tabblad is opgevoed iets genaamd babylon search.
Nu ik wa niet om zich te ontdoen van het en het lijkt alsof ik zou hebben om iets meer dan een eenvoudige verwijdering uit de "Add / Remove programma 'optie doen. Het moet iets te maken hebben met het register hebben, maar ik kan niet in staat om schoon te maken dat.
De andere dag iemand in Yahoo Answers suggereren een verwijdering gids, het is
Mod edit: link verwijderd
het ziet er vereist om te downloaden van een antivirus niet eerder gehoord,
Ik wil gewoon om ervoor te zorgen dat alles zal niet weer mis gaan.
dus is er een eenvoudiger manier om te verwijderen dit iedereen gehaat toolbar?:thumb:
Gelieve te helpen!
Ik werd met behulp van chroom voor een lange tijd en het werkt prima tot gisteren toen ik opende een nieuw tabblad is opgevoed iets genaamd babylon search.
Nu ik wa niet om zich te ontdoen van het en het lijkt alsof ik zou hebben om iets meer dan een eenvoudige verwijdering uit de "Add / Remove programma 'optie doen. Het moet iets te maken hebben met het register hebben, maar ik kan niet in staat om schoon te maken dat.
De andere dag iemand in Yahoo Answers suggereren een verwijdering gids, het is
Mod edit: link verwijderd
het ziet er vereist om te downloaden van een antivirus niet eerder gehoord,
Ik wil gewoon om ervoor te zorgen dat alles zal niet weer mis gaan.
dus is er een eenvoudiger manier om te verwijderen dit iedereen gehaat toolbar?:thumb:
Gelieve te helpen!
Laatst bewerkt door een moderator: