willemajaxfan
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 feb 2010
Hoi!
Ik heb dankzij mijn naïeve broertje, nee serieus ik kan hem wel ff de kop inslaan, Babylon op mijn PC.
Steeds als ik een tabblad open krijg ik deze pagina.
Ook kreeg ik de standaard zoekmachine geinstalleerd en de taakbalk (Die ik beide heb weten te verwijderen).
Alleen ik krijg steeds die bovenstaande link als ik een nieuw tabblad open. Ik word er echt gek van..
Wat ik heb geprobeerd:
- Ccleaner Register opgeschoond.
- Revo Uninstaller
- Configuratie scherm deinstallatie
- Configuratiescherm Internet instellen met nieuwe tabblad.
- Add-ons uitzetten en verwijderen
- Kleine HJT log van een ander persoon waarvan enkele objecten hetzelfde waren. (Misschien niet m'n beste idee, maar bij hem heeft het geholpen.)
- In Firefox bestanden Babylon verwijderd (Precieze locatie weet ik niet meer, Google, Bing en Ask stonden hier ook bij.)
En nog wat meer wat ik vergeten ben te melden..
Ps: ik denk dat ik dit wel als een virus kan beschouwen, zo niet: zou een Moderator dit dan naar het correcte forumdeel verplaatsen? Bij voorbaat dank!
*Knip*
Ik heb dankzij mijn naïeve broertje, nee serieus ik kan hem wel ff de kop inslaan, Babylon op mijn PC.
Steeds als ik een tabblad open krijg ik deze pagina.
Ook kreeg ik de standaard zoekmachine geinstalleerd en de taakbalk (Die ik beide heb weten te verwijderen).
Alleen ik krijg steeds die bovenstaande link als ik een nieuw tabblad open. Ik word er echt gek van..
Wat ik heb geprobeerd:
- Ccleaner Register opgeschoond.
- Revo Uninstaller
- Configuratie scherm deinstallatie
- Configuratiescherm Internet instellen met nieuwe tabblad.
- Add-ons uitzetten en verwijderen
- Kleine HJT log van een ander persoon waarvan enkele objecten hetzelfde waren. (Misschien niet m'n beste idee, maar bij hem heeft het geholpen.)
- In Firefox bestanden Babylon verwijderd (Precieze locatie weet ik niet meer, Google, Bing en Ask stonden hier ook bij.)
En nog wat meer wat ik vergeten ben te melden..
Ps: ik denk dat ik dit wel als een virus kan beschouwen, zo niet: zou een Moderator dit dan naar het correcte forumdeel verplaatsen? Bij voorbaat dank!
*Knip*
Laatst bewerkt door een moderator: