Opgelost Babyphone

• Onderwerp starter Onderwerp starter rsk
  • Startdatum Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

rsk

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2012
Hoi hoi,

Weten jullie een babyphone app voor android die goed aangeschreven staat en die het ook echt doet? Je heb er vele in de play store staan maar om ze nou 1 voor 1 te proberen lijkt mij ook weer zo wat.

Ik wil graag dat je live kan kijken vanuit buiten de deur en dat de babyphone app opneemt.

Alvast heel erg bedankt!

Wat is er mis met proberen? Allemaal zullen ze wel werken, want wie levert er nu een app in de app-store af dat niet werkt? 🤷‍♀️

Het is eerder de vraag welke er aan jouw bevindingen voldoet? Misschien moet je met de een steeds 3 stappen volgen zodat die opneemt, en werkt de andere opeens automatisch zodra je de app opent?

Dus test ze gerust eens uit!

Maar persoonlijk zou ik zelf toch kiezen voor een losstaand product i.p.v. een app.

Dank je wel voor je antwoord aar. Ik wil gewoon een tip als je iets weet.

Ik geef toch een tip? 😉

Kijk vooral naar de features en gebruiksvriendelijkheid. Kijk of het aan je verwachtingen voldoet, zoals ik net al zei. Ik kan wel zeggen: Kies App A. Maar ja, misschien vind je die wel ruk werken. Dus daarom mijn advies om de beste te kiezen die jij het beste vind werken.

Laatst bewerkt:
De beste tip: lees vooral de reviews bij de verschillende apps. Die geven vaak al een goed beeld.

Dank jullie wel. Tot nu toe heb k geen goede gevonden. Dacht het met de app babycam te hebben maar als je op opnemen drukt begint de app met opnemen maar als je dan je telefoonscherm dan uit zet stopt het opnemen en moet je opnieuw verbinden en die andere allemaal staan niet goed aangeschreven. of je mag het maar 1 tot 3 dagen proberen.

of je mag het maar 1 tot 3 dagen proberen.
Voor niets gaat de zon op. En Ik geef je een grote kans dat de beelden via een server worden gestreamd, en ook die moet ergens betaald van worden.

Dat andere probleem zou hoogstwaarschijnlijk liggen aan je telefoon instellingen, en met name aan de spaarstand.

Dat snap ik ook wel en als ik iets wil proberen is het niet maar 1 tot 3 dagen. Jij wel dan?

Als iets goed werkt wil ik best ervoor betalen maar dan moet het wel bewezen hebben dat het goed werkt.

Die spaarstand staat niet aan. Heb ik niet nodig.

In drie dagen kan je dat toch prima testen? Die korte periode is waarschijnlijk omdat je gebruikt maakt van hun dure servers.

Nee ik heb meer tijd nodig. Ik wil grondig testen. Helaas moet kom ik niet verder zo. Ik zou mij toch maar is moeten verdiepen in een camera setje te kopen ofzo. Iedereen bedankt voor de moeite.

Ergens moet je de keuzes leggen. Ikzelf zou ook liever een cameraset kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan