BabyXL (tiscalli adsl) + draytek vigor 2200E

Status
Niet open voor verdere reacties.

knackje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
Berichten
563
Hallo allemaal,

Ik wil waarschijnlijk een basis adsl abbonoment bij Tiscali adsl afsluiten en met gebruik name van het babyxl netwerk.

Op dit moment heb ik een Breedband wanadoo primium internet verbinding en gebruik ik de draytek vigor 2200E router om mijn internet verbinding te delen met meerdere computers. Dit gaat allemaal goed!

Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met tiscali internet via het babyxl netwerk en de draytek vigor 2200E router. Werkt dit allemaal goed?

Wat vinden jullie trouwens van de internet snelheid van Tiscalli adsl basic.

Op speedtest.nl zie ik hele goede resultaten.

groeten

knackje
 
Een simpel google-tje geeft antwoord op je vraag:rolleyes:

Zelf heb ik al 2 jaar babyxl icm Demon en ben zeer tevreden over de snelheid en de betrouwbaarheid. Over Tiscali als provider kan ik je niks vertellen.

succes;)
 
Ja die handleiding heb ik uiterraard ook. Maar ik wilde graag weten van mensen die het al een keer geprobeerd hebben of het goed werkt

groeten knackje
 
Ik heb nu sinds een paar maanden Tiscali ADSL via babyXL, alhoewel ik wel de wat uitgebreidere versie heb: 768 kbps downstream. Tot nu toe maken ze waar wat ze zeggen. Volgens specs moet ik dus 96 Kbyte/sec kunnen halen, en meestal zit ik daar wel op. Vaak heb ik ook meerdere downloads tegelijk lopen en bij elkaar opgeteld kom ik altijd wel aan de 90-92 Kbyte/sec.

Niets op aan te merken dus.....
 
Dat klinkt goed, Ik wil ook dat abbonoment met 768 kbit\s donwstream dat is die basis abbonoment.

Maar is er ook iemand die zijn tiscalli internet via het netwerk babyxl thuis deelt met die draytek vigor 2200E router.

groeten

knackje
 
Laatst bewerkt:
sorry hoor, maar ik snap je bezorgdheid niet! Wat denk je dat er niet goed kan gaan? Die router gaat prima werken icm Tiscali/Babyxl ADSL, maak je echt maar geen zorgen.
 
Maar hoe weet je dan zeker of die router daar geschikt voor is. Want ik zie in de handleiding alleemaal providers staat, er staat echter geen tiscalli tussen.

Wel staat er hoe je moet configureren voor een babyxl netwerk. Daarom was ik benieuwt naar ervaringen van mensen. Omdat ik het niet zeker wist.

knackje
 
Er staan geen providers in die lijst maar aanbieders van ADSL. Anders zou er een hele lijst moeten staan voor KPN ADSL, want dit is bij heel veel providers verkrijgbaar. Je hebt wat dit betreft dus niks met Tiscali te maken. Het gaat erom hoe de instellingen van het netwerk van de aanbieder (babyxl dus) zijn waarmee de provider samenwerkt.

Hoop dat dit je vraag een beetje beantwoord:thumb:
 
Ok dus dan kan ik gewoon tiscali adsl nemen. Bedankt voor je antwoord.

groeten

knackje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan