Babyxl ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viperrr

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2001
Hallo allemaal,
Ik ben erg op zoek naar een nieuwe ADSL provider. IUk heb nu een rot kabel verbinding van wanadoo (1024/3xniks). En nu zat ik te zoeken en kwam ik op SpeedLinq. Deze heeft voor hetzelfde geld wat ik nu betaal en 2mbit verbinding met 1 mbit up. Klinkt erg leuk allemaal, alleen dit word verbonden door babyxl. dus ik denk, ff kijken wat dat is, maar op www.babyxl.nl kom je alleen maar op een tiscali site, waar je geen hol meer kan vinden... erg jammer...

Iemand ervaring met BaByXL? ik kan ook mxstream nemen, maar dan ben ik 10 euro per maand duurder uit... is toch jammer.

Ervaring? of dingen over gehoord? alles is welkom.
Alvast bedankt,
Coo

Geplaatst door megabit
BabyXL is nu het netwerk van Tiscali.

Ja, dat snap ik, maar ik bedoel of het een beetje betrouwbaar is en of mensen er goede ervaringen mee hebben...

Franz: die link, als ik op adsl klik, laad die dezelfde pagina opnieuw.... foutje in de site? of foutje in mijn Opera?

hij verschijnt als een pop-up.
zal je in opera je pop-upstopper iets lager moeten zetten.

Inderdaad, bellen naar Tiscali is niet zo'n eenvoudige opgave, een half uurtje in de wacht is heel normaal bij die gasten. Ik heb zelf BabyXL van Tiscali, en als ik niet zo tevreden was over de snelheid en de verbinding an sich, was ik al lang weggeweest. Ik heb een 2048/256 abonnement van € 49,- in de maand, en dat gaat perfect. Op snelle sites haal ik bijna altijd de beloofde 256 Kbyte/sec, ze maken het gewoon waar. Ik weet niet hoe het zit met goedkopere abonnementen, maar ik kan me voorstellen dat het daar wat minder is met de verbinding.

ik zat zelf op t 2048/1024 abo te azen van speedlinq.
Dat is dus ook via die babyxl, maar als jij zegt dat het goed en snel is, weet ik genoeg. Nog ff klein onderzoekje naar de downtime en ik ga bestellen..
bedankt!

Ja, met de snelheid zit het prima. Toch nog even een waarschuwing: als je een probleem hebt bij Tiscali ben je het bokkie; hun helpdesk is een drama :mad: !! Bij mijn verhuizing zijn ze 'vergeten' alle sover te zetten. resultaat een maand geen ADSL. Dus ik wilde een maand abonnementsgeld terug, logisch toch? Dat heeft 5 faxen, 3 e-mails, 61 telefoontjes, uren in de wacht en 7 maanden geduurd voordat ik het op mijn rekening had. Dus houd daar wel rekening mee....

NB. volgens mij zit het met de downtime wel ok. Maarre, hoe doe je daar onderzoek naar?? En, als je wil, post de resultaten eens hier, ben wel benieuwd.

Errr, eigenlijk hoopte ik op n reply van speedlinq (Mailtje gestuurd met aantal dingen) en anders google ik ff op downtime babyxl of iets in die geest, kom ik vanzelf wat reacties en ervaringen van users tegen.

Maar mocht ik nog bericht terug krijgen van ze, zal ik het laten weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan