Back-Up (D:) vol?

Status
Niet open voor verdere reacties.

inshelbius

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jul 2013
Hallo,

Ik heb mijn computer via marktplaats gekocht en krijg de melding dat de back-up schijf vol zit.
Nou vroeg ik me af wat ik hieraan kan doen en hoe het zit met de back-up schijf, want weet niet precies wat ik met de schijf moet, wat de opties zijn en of ik de schijf veilig leeg kan maken.

Alvast bedankt,

Shelby:thumb:

Welkom bij de Helpmij!

Het zou wel enorm helpen als je wat meer informatie verstrekt:

1- hoeveel harddisks zitten er volgens 'deze computer' in de computer?
2- hoeveel harde schijven zitten er écht in de computer ? (zijkant eraf en simpelweg even harddisks tellen)
3- op welke schijf staat Windows?
4- wát staat er allemaal op die 'backup' schijf (welke namen hebben de mappen op die schijf?

Waarom vraag 2 ? Er bestaat zoiets als Raid. Ik ga dat in deze reply niet aan je uitleggen, da's simpelweg téveel typwerk. (typ in Google het woord Raid en lees erover als je er meer van wilt weten)
Als jouw machine een Raid configuratie heeft, dan wordt de beantwoording heel anders dan wanneer die dat niet heeft. Ik acht de kans op Raid klein, want als dan de backup vol is, dan zou theoretisch de 'master' ook vol moeten zijn (al is master niet echt een juiste benaming bij Raid) en daarover schrijf je niets. Van belang zijn dus alleen maar even de vragen : hoeveel harddisks zitten er in je computer. (écht en volgens 'deze computer')

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb je vraag naar de harde schijven afdeling verplaatst, heeft niets met geheugen te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan