Back up en terug plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Ik heb nu verschillende pogingen ondernomen om mijn mailtjes te back uppen en terug te plaatsen nadat ik mijn pc geformateerd heb.

dmv de map waarin de mailtjes opgeslagen worden te kopieren naar een usb stick, als via bestand - exporteren.
Dat gaat goed, maar zodra ik ze terug plaats ben ik verschillende mailtjes kwijt, en het is allemaal erg rommelig.

Wat doe ik verkeerd?

Welk mail programma gebruik je?

Je kan je pc niet formatteren. Je kan alleen een harde schrijf formatteren waar niet Windows op staat. Dus u heeft waarschijnlijk een andere schijf geformatteerd, of u heeft windows er opnieuw opgezet.
In de eerste situatie, hoefde u niet uw gegevens te back uppen, in de tweede situatie wel.

eeh... dat doe je in outlook neem ik aan?

je kan bestanden of mappen in Outlook exporteren als .pst bestand, en op diezelfde manier kan je ze ook weer importeren.

doe dat via het menu [bestand] > [importeren / exporteren] werking spreekt voor zich, gewoon de verschillende stappen die je voorgeschoteld krijgt netjes volgen, dan kan er niets mis gaan.

Welk mail programma gebruik je?

Je kan je pc niet formatteren. Je kan alleen een harde schrijf formatteren waar niet Windows op staat. Dus u heeft waarschijnlijk een andere schijf geformatteerd, of u heeft windows er opnieuw opgezet.
In de eerste situatie, hoefde u niet uw gegevens te back uppen, in de tweede situatie wel.

De vraag staat in windows mail, dus ik nam aan dat dat duidelijk was.
Niet verwijtend bedoeld hoor.
De harde schijf formateren dan.
En het gaan dan om de C schijf om windows met een schone lei te installeren.

eeh... dat doe je in outlook neem ik aan?

je kan bestanden of mappen in Outlook exporteren als .pst bestand, en op diezelfde manier kan je ze ook weer importeren.

doe dat via het menu [bestand] > [importeren / exporteren] werking spreekt voor zich, gewoon de verschillende stappen die je voorgeschoteld krijgt netjes volgen, dan kan er niets mis gaan.

Die manier ken ik ook, maar dan komt het zo rommelig terug.
Lastig uit te leggen.
Maar aangezien ik er over denk om binnenkort weer te formatteren wilde ik van te voren info inwinnen.
En tips

je moet ook netjes de folder aanwijzen die je wilt exporten, en later ook weer netjes aanwijzen waar je hem precies wilt importeren. Niks aan, gewoon even goed opletten wat je doet.
Ik doe het regelmatig, werkt prima.

je moet ook netjes de folder aanwijzen die je wilt exporten, en later ook weer netjes aanwijzen waar je hem precies wilt importeren. Niks aan, gewoon even goed opletten wat je doet.
Ik doe het regelmatig, werkt prima.

Ik weet hoe het moet, en zo ga ik dan ook te werk, maar het resultaat is er niet naar :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan