Back-up Enter the Matrix PS2

Status
Niet open voor verdere reacties.

erik vos

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
Hallo,

Ik heb dit spel origineel, maar omdat ps2 spellen zo duur zijn wil ik er een back-up van maken.

Nou heb ik dat zelf nooit gedaan, en heb ik er dus een gedownload.

Toen was hij bij 80% en ja hoor, hij ging van de site af.

Heeft iemand toevallig

enter the matrixdvdfUll.by JatRiX

beschikbaar om te downloaden??

Dit mag ik hier toch vragen? ik heb immers zelf het origineel...

Bij mijn weten werken gedownloade spellen niet op een ps2. Als deze niet gekraakt is tenminste. Hier om een download vragen is denk ik niet de bedoeling. Je kan hem tenslotte kopieren als je zelf het origineel hebt....

Nou, het probleem is dat zelf een back-up maken moeilijk schijnt te zijn, dat je dingen eruit moet knippen en dat het anders niet past enzo.

Daarom wilde ik een kant en klare back-up downloaden, als het goed is moet hij het dan doen op mijn PS2 hoor :D

Waar zou ik het dan moeten vragen?? Want ik heb hem al 80% binnen en ik vind het echt jammer als ik het niet op die manier kan doen...

Jij hebt het origineel en je wilt een backup downloaden.

Dat is in mijn ogen wel te doen maar wij op helpmij mogen geen links geven naar warez.

Daarom kan er geen link aangeboden worden

Maar een back-up valt dan toch niet onder warez?
Ja, wel een lastig geval...

Maar ja, dan maar heel voorzichtig met de originele omgaan

Bedankt allebei

Nee dat is geen warez.

Maar volgens de huisregels kunnen we je niet verder helpen aangezien een link plaatsen waar die wel te halen valt weer onder warez valt

Geplaatst door erik vos

Toen was hij bij 80% en ja hoor, hij ging van de site af.

Heeft iemand toevallig

enter the matrixdvdfUll.by JatRiX

beschikbaar om te downloaden??

Je hebt het origineel toch? Haal et bestandje daar van af?

Als dit niet kan omdat dit niet te lezen is (ps2-file), dan is het bestandje waar je om vraagt, mogelijk een gehackte versie. Want anders zou je deze immers ook niet kunnen lezen.

Ik wacht nog even af of dit klopt.

Geplaatst door m@rio
Volgens de huisregels kunnen we je niet verder helpen aangezien een link plaatsen waar die wel te halen valt weer onder warez valt
..dus een slotje :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan