Back up error 0x80780034

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lechcarp

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2011
Hallo,

Het backuppen van mijn C-schijf (Windows Home Pemium 7) naar mijn externe harde schijf stopt als 99% van het proces is afgerond. Er kan geen schaduwkopie worden gemaakt. Microsoft Answers zegt het volgende: This problem is due to one or more profiles under: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList with missing ProfileImagePath. Vervolgens wordt verzocht regedit te openen en veranderingen in het register te maken. Dit lijkt me nogal link, mede gezien de reactie van anderen die kennelijk het zelfde probleem hadden. Heeft iemand een suggestie? De system reserved partitie is groot 100 MB waarvan gebruikt 38 MB. Alvast bedankt voor je reactie.

Peter

Hoi,
deze al gelezen?
I had a similar problem before and it turned out to be my 100MB system reserved partition that had less than 50MB of space at the time that was the problem. It wasn't my external drive at all. I actually had to mount the 100MB system reserved with a drive letter to see the free space. Then, about 20 minutes later, doing nothing myself...it had more than 50MB free. I tried the backup again and it worked fine.
Bron: het www

Inderdaad deze had ik gelezen. Aangezien ik meer dan 50 mb vrij heb(althans zichtbaar), zou je denken dat daar niet het probleem ligt. Misschien moet ik mbv computerbeheer de system reserved schijf opwaarderen naar max 500 MB (heb ik ergens gelezen, ik weet alleen niet waar).Wat wordt met jargon mount system with a drive letter bedoeld? Bij mij wordt J gebruikt. Bedankt voor je reactie maar weer.

Peter.

Kennelijk is er geen oplossing mogelijk. Ik heb nog wel een ander back up programma meegeleverd gekregen, n.l. dat van Info tech systems (ofwel Acer Backup manager). Voor zover ik kan nagaan werkt dit programma naar behoren. Is dt een goede vervanger van het Windows back up programma of moet ik dit laatste programma perse repareren?

Alvast bedankt voor jullie reactie.
Peter

Prima oplossing van Acer hoor! Heb begrepen dat het tegenwoordig standaard op nieuwe Acers is bijgeleverd. Nee dan laat Windows backup maar links liggen in dit geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan