Back-up foutmelding 0x80070057

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daantje3

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2011
Hallo allemaal,

ik wilde een backup gaan maken van mijn pc op mijn externe harde schijf. Dus ik stel alles in en druk op 'Backup maken'. Maar dan krijg in opeens te zien:
Er is een interne fout opgetreden
De parameter is onjuist. (0x80070057)

En Fix-It kan er blijkbaar ook niets aan doen dus ik denk dat de andere twee oplossingen ook niet werken. Kan iemand dit oplossen? Ik ben namelijk bang om alles kwijt te raken bij een update naar Windows 8.1. (Via teamviewer kan ook!)

Laatst bewerkt:
Beetje koffiedik kijken, maar:
a. Heb je Methode 1 van de instructie van deze link wel uitgevoerd? Zover ik kan zien doet Fix-it namelijk alleen Methode 2...
b. Heb je al een partitie gemaakt op die externe schijf (in NTFS formaat) én heeft die een stabiele schijfletter? [Dus niet overschrijfbaar door een ingestoken memory-stick, een netwerkschijfletter etc.?]
Evt. verander je de schijfletter van die partitie in Schijfbeheer naar een schijfletter 'ver in het alfabet', bijv. schijfletter V:
Natuurlijk (na verandering schijfletter) de backup-instellingen opnieuw doorlopen... :P

Tijs.

Laatst bewerkt:
Mijn harde schijf is al NTFS en heeft de letter L:\

EDIT: Nu de schijflette raangepast naar V:\ maar nog steeds dezelfde fout. Ik denk dat ik mijn windows opnieuw moet opstarten.

EDIT 2:

Heb hem opnieuw opgestart, maar nu doet hij het wel! Bedankt voor de moeite!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan