Back-up gefaald: Sony Xperia S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuwtien

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2010
Ik heb zonet mijn Sony Xperia S toestel opnieuw gereset (werd aangeraden door Sony zelf omdat ik te veel problemen had).
Natuurlijk heb ik eerst een back-up gemaakt via Sony PC Companion.
Dit is (?) gelukt zei het programma tot ik de back up, na het resetten van mijn gsm, er weer op wou zetten. Er bleek geen back-up gemaakt te zijn!

Ik heb gelezen dat er normaal ook een back-up moet zijn op Google(+) zelf, maar vind dit niet. Ik heb enkele foto's, muziek, ... Maar al mijn apps, berichten en contacten zijn weg en zou deze graag terugwillen.

Kan er iemand mij helpen?

Normaal gesproken komt dat van google vanzelf terug als je inlogt. Je moet eerst wel zelf de contacten ingevuld hebben uiteraard. Weet niet of je dat gedaan hebt?

Hmmm... Niet dat ik weet... Kan je daar mij mee helpen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja hoor. Je kan deze invullen op de volgende manier. Doe het even via de browser op de computer.
Ik neem aan dat je weet hoe je moet inloggen bij gmail in je browser. Als je daar bent ingelogd zie je daar je mails staan.

Aan de linkerkant boven zie je een rood vakje staan met daarin Gmail. Als je daarop klikt zie je een aantal opties waaronder contacten, selekteer die en open deze. Hier zie je aan de linkerkant in het rood nieuw contact persoon, open die en vul de gegevens in. Als je een nieuwe wilt invullen druk je weer op die knop totdat je klaar bent. Deze zie je dan als het goed is ook je telefoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan