Back-up (herstel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0105

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2008
Momenteel ben ik bezig met het maken van een back-up op mijn usb stick.

Ik heb "Back-up fabrieksstandaard maken" aangeklikt.

Is het noodzakelijk om ook "Back-up stuurprogramma's en toepassingen maken" op te slaan of zitten de stuurprogramma's en toepassingen al bij de fabriekswaarden in?

Ik denk bij fabriekswaarden alleen de instellingen worden opgeslagen, maar niet de programma's zelf...

Oké dan moet ik dus ook een back-up maken van de stuurprogramma's en toepassingen.

Mijn laptop is nu al een tijdje bezig met de fabriekswaarden (totaal circa 16GB)

De "stuurprogramma's en toepassingen" kan toch gewoon op dezelfde usb of mag op de usb met de fabriekswaarden verder niets staan?
Bij het plaatsen van de usb stick werd namelijk eerst de usb stick geformatteerd.

Je zegt het zelf: De usb stick wordt geformatteerd. Dus maak een backup op de harde schijf...

De systemherstel (back-up met fabriekswaarden) is al een paar uur bezig en het laatste stukje duurde erg lang.
Ik heb op annuleren geklikt, maar ook het annuleren duurt een eeuwigheid.

usb sticks zijn meestaal heel traag... Laat je computer eens het over nacht doen...

Ik heb nogmaals geprobeerd een back-up te maken van de fabriekswaarden.
Nu ging het wel goed. Er is nog 17GB vrij op mijn usb. Kan het kwaad als ik stuurprogramma's er ook bij opzet?

Voor de fabriekswaarden moest de usb geformatteerd worden, maar bij de stuurprogramma's geeft hij geen melding.
Wel staat er het volgende: "Plaats een lege dvd-schijf of USB-flashstation".
Dit kan betekenen dat het een lege usb moet zijn. Maar het kan ook betekenen dat dit niet hoeft, want dan had er wel gestaan "Plaats een lege dvd-schijf of LEGE USB-flashstation".

Probeer het gewoon. Indien je pech hebt, dan wordt niet gekopieërd of eerst geformatteerd. Dan weet je dat je een tweede usb stick moet hebben.

Het opslaan is gelukt, maar geeft het geen problemen als ik een herstel moet uitvoeren als de laptop bijvoorbeeld niet wil opstarten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan