Back-up mail terugzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
188
Hallo ik heb een vraag, maar misschien kan ik er deze vraag een antwoord krijgen.
Mijn computer is gecrost en al mijn mails zijn weg, maar ik heb een Back-up van KLS Software en heb deze op een externe schijf, maar deze is ingepakt, maar hoe komt deze weer in mijn mail box, ik heb W7 en Incredimail, wie kan mijn uitleggen hoe ik deze kan terug zetten
johan1276
 
als je de backup gemaakt hebt met dat KLS software pakket
kan je het er ook weer mee terug zetten
dit staat er op de kls site "back up and restore"
 
Bedankt, maar hij is ingepakt op mijn externe schijf, maar hoe krijg ik deze inpakker weer terug in mijn mailbox ?

johan1276
 
Als ik dit uitpak dan krijg ik de volgende mappen:
$_INCREDIMAIL
$DATA
catatolog.acd
in de bovenste map dit diversen mappen in , daar staan ook weer mappen in en kan ik niet openen, hoe krijg ik de uitgepakte map in mijn mail
johan1276
 
Met dus je KLS software pakket.
Hij vraagt ongetwijfeld waar de bestanden staan, dan verwijs je naar de betreffende map. Evt. alle submappen even nalopen.
 
Bedankt, maar ik ben al een stuk verder maar nu het volgende, mijn zip bestand zit in Schijf K, heb hen ook al gecopieerd naar C, maar hij staat in de KLS vermeld, wel de back-up van nu maar niet mijn oude back-up, hoe krijg ik deze van de K naar C schijf en dan in mijn Restore map
johan1276
 
dat terug zetten regelt kls toch??
als je het goed doet komt alles op zijn plekje te staan
 
Ik zal wel iets fout doen maar als ik Restore knop gebruik krijg ik alleen de laatste back-up en die staat gewoon in de map My Backup, maar ik kan geen verwijzing vinden naar de K Schijf en ookl niet naar de map in de C schijf waar ik deze back-up heb gekopieerd, hoe kom ik hier op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan