back-up na een update?

Status
Niet open voor verdere reacties.

weinberg7

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Hoi all,
ik heb een vraagje omtrent het back uppen van software na een update?
Ik heb magix video de luxe op mijn pc gezet maar dat is een wat oudere versie. Maar na een online update is ie up to date.Nu is mijn vraag hoe kan ik daar een back up van maken zodat ik,als mijn pc geformateerd wordt,zonder online update die magix video de luxe weer kan installeren maar dan samen met die recente update erbij?
Kan dat?

Ik hoor het wel.

alvast bedankt?

ps;ik heb eens gehoord dat je ook met een oudere cd-rom van windows Xp en een cd-rom met daarop sp2 samen kunt voegen tot één recente cd-rom danwel dvd-rom van Windows Xp!

gr...

je wild dus een backup maken van een software ?

ik zou gewoon de software die op je C:/ schrijf staat onder program files. Daar zou ik de hele instalatie vanaf jatten en hem op een externe hardeschrijf zetten. Dan heb je hem als het goed is met alle updates .

Wat je ook nog kan doen via windows > uitvoeren > ntbackup en dan het path opgeven waar die instalatie staat en het backuppen. Maar dat weet ik niet zeker heb nog nooit eigelijk een instalatie gebackupt, alleen setups van instalaties. Dat is gewoon kopieren en dan plakken dat bestand. Heb wel ooit een volledige instalatie overgezet van een pc naar een andere pc , toen heb ik gewoon dus naar het path verwezen waar de instalatie stond ,
dus bijv c:\program files , ik wou NOD 32 op een andere pc zetten dat staat onder eset in program files dat mapje gekopieerd en geplakt onder de c:\program files op die andere computers.

Dus dan zou ik als ik jou was de volledige instalatie kopieren en op een externe hardescrijf zetten of op je D:\ wat je maar wild.:thumb:

Groeten,
Sander

en wat je over die xp zij dat klopt dit doe je met, ben effe de naam vergeten.
..................
ben de naam kwijt.

Een programma waar je imaged mee maakt. Moet je wel van de file een iso file maken.

En dan branden via nero iso branden op een DVD :p

of duallayer CD of duallayer DVD wat je wild .

je kan ook je iegen image maken met alle recente updates en alle programma die ji op je besturingsysteem erop zetten en evenruele registery tricks in bewerken, virus scan erop gooien bij instalatie, Office noem maar op.
Dus je gooid de CD erin en je besturing systeem heeft gelijk alle benodige wat je erop wil hebben

Weet de naam al ong weer, het was iets met ghost. :cool:

Ghost magic ofsow dagt ik

Laatst bewerkt:
Hoi,

"ps;ik heb eens gehoord dat je ook met een oudere cd-rom van windows Xp en een cd-rom met daarop sp2 samen kunt voegen tot één recente cd-rom danwel dvd-rom van Windows Xp!"

Dat klopt Dit heet slipstreamen.
Dit kun je doen met het gratis proggie, NLITE!;)
Frisian heeft hier een mooie handleiding van!:thumb:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=312225

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan