Back-up Nero8

Status
Niet open voor verdere reacties.

buffy76

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2008
Ik heb een probleem met Nero Back-it Up 3. Pas geleden heb ik heel wat documenten, programma's e.d. ge-backupt.
Nu wil ik het terugzetten, maar ik krijg iedere keer een melding dat ik de goede dvd erin moet doen, terwijl die erin zit. Overigens zet hij de mapjes (leeg) wel weer terug op bureaublad...

Uitleg:
Ten eerste gaat de drive de dvd zoeken en dat blijft hij ook doen, totdat ik de melding krijg dat ik de bronschijf in de drive moet stoppen, (ik heb dan de keuze uit de D: en E: schijf. En dan gaat het laatje open. Als ik dan weer opnieuw probeer, lijkt hij vast te lopen en dan krijg ik weer dezelfde melding.

Ik heb het ook al geprobeerd met allebei de dvd's in de drives, dus wanneer hij ergens om vraagt, ik alleen het station hoef te selecteren. Ook heb ik het op een andere computer uitgeprobeerd, maar ook daar niets...
Als ik dan annuleer, geeft hij in het venster de melding: 0 bestanden niet hersteld (lokaal exemplaar is nieuwer).

Sorry, veel beter dan dit kan ik het niet uitleggen...

Kort gezegd, hij doet het niet. De versie van Nero is 8.
Wie weet wat ik fout doe, of liever; wat ik moet doen, om het weer terug op mijn computer te krijgen??????

Alvast bedankt...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan