Back-up op USB stick Vista Home premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Berichten
293
Hoe plaats ik een back-up op een USB stick met Vista Home Premium. Dan hoop ik dat die methode ook werkt bij de andere versies;-) Het is de bedoeling dat er steeds zelf wordt bepaald dat er een backup wordt gemaakt en ook van welke bestanden. Een handreiking wordt zeer op prijs gesteld, liefst vandaag nog.

Je begint in ieder geval door in het configuratiescherm te dubbelklikken op Back-upcentrum en dan klikken op de knop Back-up van bestanden maken, maar daarna kan ik niet aangeven dat het op een stick moet worden geplaatst. Misschien moet je eerst wat handelingen verrichten voordat een USB stick een keuzemogelijkheid is, maar die handelingen ken ik nog niet.

Greetz
 
Dit is wel heel speciaal. Ik dacht: laat ik het nog eens proberen met een andere stick. Eerst had ik een stick van 256 Mb geplaatst en nu één van 4 Gb. die wordt meteen gezien en staat al geselecteerd. Wederom ishet antwoord op je vraag in de buurt.

Dus: als een stick groot genoeg is om back-ups te ontvangen, wordt ie geselecteerd. Misschien is het zo dat er minimaal 1Gb beschikbaar moet zijn. Dus eigenlijk is mijn vraag redelijk beantwoord, maar ik vraag me wel nog af hoe groot een stick moet zijn en hoeveel ruimte erop moet zijn.
 
Dat valt te zien hoe groot je backup zal zijn hé... Ik denk dat dat toch altijd een aantal Gb is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan