Back up ophalen van Vista naar W7

Status
Niet open voor verdere reacties.

ginobouwman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 nov 2009
Hoi allemaal,

Nou ik ben nu toch ook gedwongen om lid te worden van een forum en moet zeggen dat het ook wel handig is. Alleen van het lezen word je hier al een heel stuk wijzer.

Ik heb een probleempje met W 7. Voor de upgrade heb ik een back up gemaakt en nu wil ik in W7 de back up gebruiken om o.a. mijn e-mails weer terug te zetten allemaal. weet iemand hoe ik dit moet doen? Ook zou ik graag willen weten welk e-mail programma je het beste kan gebruiken. Wil namelijk geen Windows live mail gebruiken. Mijn inziens word Microsoft hierdoor veel te machtig en zouden vele andere gebruikers ook veel beter een extern programma moeten gebruiken.

Groeten,

Gino

Wat voor backup heb je gemaakt en waarmee ?
Wat was je oude mailprogramma ? Kan je die niet weer gebruiken.

Ik heb in Vista een back up gemaakt en mijn oude mail programma was windows mail.

Groet,

Gino

Dan zou je moeten kijken of het mogelijk om de gebackupte items van de Vista backup los terug te zetten in Windows 7. Ik kon zo 1,2,3 niet echt iets vinden daarover.
Uiteraard is het wel het gemakkelijkst om ook Windows mail in Windows 7 te blijven gebruiken. Microsoft zal er niet veel machtiger van worden hoor, :)

Zelf gebruik ik Outlook 2007 aangezien hier ook een agenda inzit. In het verleden heb ik ook Mozilla Thunderbird gebruikt maar dat viel ook tegen.

Back up

Ik zal er maar mee aan de gang gaan om alles los terug te zetten. Zal wel een flinke opgave worden.:rolleyes: Ik bedoelde met de mail windows live mail, maar ik heb ook al outlook 2007 en denk dat ik die maar ga gerbuiken.

In ieder geval bedankt voor de reactie.

Groet,

Gino:)

Ja het is wel wat werk, maar normaal gesproken heb ik het in een dag grotendeels voor elkaar. (backups maken / windows herinstallatie / terugzetten data + progs)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan