Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
download pfbackup van de microsoft site, is gratis en backt alles netjes upVictor V zei:Wie weet stap voor stap de beste methode voor Outlook een backup te maken van alle email en adressen?
pfbackup bedoel ik nog steeds :thumb:Victor V zei:je bedoelde pcbackup
hiermee backupt hij ook adressen,taken en afspraken?Anykey zei:Of Bestand -> Improteren en Exporteren -> naar bestand -> .pst -> selecteer de hele mailbox (niet alleen inbox) en vink aan 'inclusief submappen' -> locatie aanwijzen (bijvoorbeeld Bureaublad) -> Ok/klaar. Bij hersteloperaties weer terug te zetten op dezelfde wijze, maar dan uit bestand (en eventueel aanvinken dat ie geen dubbele items maakt).
als ik nu weer ga importeren kan ik dan:Anykey zei:Of Bestand -> Improteren en Exporteren -> naar bestand -> .pst -> selecteer de hele mailbox (niet alleen inbox) en vink aan 'inclusief submappen' -> locatie aanwijzen (bijvoorbeeld Bureaublad) -> Ok/klaar. Bij hersteloperaties weer terug te zetten op dezelfde wijze, maar dan uit bestand (en eventueel aanvinken dat ie geen dubbele items maakt).
het databestand blijft staan, alleen het prog heb je verwijderd en opnieuw geinstalleerdVictor V zei:nog een probleem:
we hebben ms office verwijdert en weer opnieuw geinstalleerd maar de gegevens blijven gewoon staan dus alle emails, adressen enz. staan er nog in. Hoe kan dit?
maar waar staat dat databestand zodat ik hem kan wissen? En als ik hem weer opnieuw installeer dan staat er nog steeds een outlook met alle fouten er nog in.Jheroen zei:het databestand blijft staan, alleen het prog heb je verwijderd en opnieuw geinstalleerd
Dit lost niets op want de fouten blijven gewoon in het programma zitten. Het is me alleen gelukt op een degelijke backup te maken.Anykey zei:C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\outlook.pst
Ik weet niet of het verwijderen van dit bestand al je problemen oplost. Waar ik aan zat te denken -maar dat is een schot voor de boeg- is dat je misschien een Outlook Express ergens hebt staan die niet meer gebruikt wordt, maar die wel accounts bevat; dat Office 2003 dat gemakshalve meepikt (normaal vraagt het programma of deze gegevens gebruikt moeten worden).
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.