back up Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Op mijn PC werk ik met Outlook Express. In mijn inbox zitten ruim 9000 mails. Ik zou die willen meenemen naar een plaats waar ik alleen over een laptop beschik. Kan ik die berichten en evenrtueel ook de "verzonden items" op een externe harde schijf zetten en later eventueel updaten? ik zou dan die harde schijf willen aansluiten op mijn laptop in de hoop dat ik dan mijn archief kan raadplegen.

Op mijn PC werk ik met Outlook Express. In mijn inbox zitten ruim 9000 mails. Ik zou die willen meenemen naar een plaats waar ik alleen over een laptop beschik. Kan ik die berichten en evenrtueel ook de "verzonden items" op een externe harde schijf zetten en later eventueel updaten? ik zou dan die harde schijf willen aansluiten op mijn laptop in de hoop dat ik dan mijn archief kan raadplegen.

Uiteraard is dit mogelijk.
Via 'exporteren' kun je de verschillende onderdelen van je archief(denk aan Postvak IN, contactpersonen en Postvak UIT) exporteren naar een .pst-bestand.
Deze kun je naar een harde schijf o.i.d. kopieeren en vervolgens via importeren op je laptop weer terug zetten.

Kan u ajb wat meer uitleg geven? Bij de functie "exporteren" vind ik alleen exporteren naar Outlook, en dat is niet de bedoeling. Ik wil Postvak In kunnen meenemen op een externe harde schijf om eldres op een laptop te raadplegen. Ik zou dus het hele postvak moeten kunnen kopiëren naar een externe harde schijf, desnoods alle Outlook Express bestanden.
Dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan