back up probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gomeraroel

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
17
hallo allemaal,

ik heb een gigantisch probleem en hoop dat iemand me hiermee kan helpen.alvorens mijn harde schijf te formatteren heb ik een back up gemaakt op diskettes(onverstandig weet ik nu,maar ja,dat is nu te laat.)de back up bestaat uit 43 diskettes.en het probleem is dat diskette nummer 28 beschadigd is waardoor de back up wizzard maar steeds blijft vragen naar deze diskette en bij het niet krijgen daarvan de bewerking afsluit.

is het nu werkelijk zo dat doordat 1 vd 43 diskettes niet werkt ,ik alle bestanden van de andere 42 disketts kwijt ben ?

ben inmiddels al 4 dagen bezig en dit is wat ik tot nu toe geprobeerd heb:

de beschadigde diskette via een reparatieprogramma ge recovered.de data zijn er dus weer,maar et xp 2003 back up programma herkend de diskette niet als zijnde de originele diskette.

ik heb ook een map back up gemaakt op c en op d ,maar de wizzard accepteert alleen de originele bron van de back up (de diskettes dus,en daarvan werkt er een niet)

vanuit de nieuwe map een nieuwe back up gemaakt en vervolgens weer teruggezet.ook dit werkt niet omdat hj dan simpelweg de map terugzet.

weet iemand hoe je buiten het back up programma om een .bkf bestand kunt openen ?


met het niet kunnen terugzetten van dit bestand gaat er 2 jaar werk verloren.hoop dus echt dat iemand me kan helpen !!!!

mijn mailadres is : gomeraroel@yahoo.com

bedankt alvast voor de reacties !!!!!!

saludos,roel peters
 
Let op, dit is niet meer dan een slag in de lucht, want ik weet het echt niet zeker. Maar ik vermoed dat dat reparatieprogramma disk 28 hernoemd heeft. Misschien kun je dat eens controleren. Vergelijk de benaming en extensie met die van de andere diskettes. Als dit inderdaad zo is, kopieer dan eerst voor de zekerheid de gerepareerde diskette, en hernoem deze dan op basis van de bestandsnamen van die andere diskettes. Wie weet werkt het.

En verwijder liever je email-adres uit je oorspronkelijke bericht. Het is niet verstandig je email-adres op fora te plaatsen. Voor je het weet krijg je hopen spam binnen.

Arthur
 
dag arthur,

bedankt voor je info.
het probleem is echter dat niet een van de diskettes een benaming en extensie heeft (of ik kan het niet vinden).

in ieder geval hartstikke bedankt voor de moeite !!!

roel peters
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan