Back up ps3 games

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucianopizza

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2010
Hey helpmijers,
ik heb pas gezien dat je je ps3 games kan backuppen.
alleen kon ik het niet,dus kocht ik er een van marktplaats van iemand die het wel goed kan.
als ik de back up in me ps3 stop staat er alleen bij Muziek,Video,Foto data disc en er staat niks bij games,
hoe start ik de game? ik heb al contact opgenomen met de man van marktplaats maar die antwoord niet of straks.
alles is compressed misschien dat dat er iets mee te maken heeft? iedergeval, alsjeblieft help me,
en antwoord niet als je dit heb te zeggen , KOOP GEWOON DE GAMES!!

alvast bedankt.

Welkom op Helpmij.:)

De PS3 is nog steeds niet (goed) gekraakt, dus backups spelen kun je nog wel vergeten.

Welkom op Helpmij.:)

De PS3 is nog steeds niet (goed) gekraakt, dus backups spelen kun je nog wel vergeten.

maar waarom helpt het bij hem wel en niet bij mij, we hebben dezelfde ps3 , naja als ie et niet need dan kon ik em terug sture en me geld terug krijge dus,,,

Geen idee, maar ik heb nog geen duidelijke informatie gevonden hoe ik gedownloade of gebackupte games kan spelen op mijn PS3. Voor zover ik weet is er (nog) geen ombouw mogelijkheid voor.

Geen idee, maar ik heb nog geen duidelijke informatie gevonden hoe ik gedownloade of gebackupte games kan spelen op mijn PS3. Voor zover ik weet is er (nog) geen ombouw mogelijkheid voor.

je moet zegmaar ee programma downloade (kopen) *ahum* gezondheid *ahum*
en dan kun je een back up maken. miss dat er iemand anders is die er verstand van heeft. wel bedankt dat je even antwoordde

Laatst bewerkt door een moderator:
Backup maken kan ik ook, geen probleem. Echter is deze niet af te spelen op de PS3.

Backup maken kan ik ook, geen probleem. Echter is deze niet af te spelen op de PS3.

nee kijk je moet een back up maken van het originele spel.. je doet het originele spel in de pc en die hackers hebben een programma gemaakt waardoor het af te spelen is op de ps3. en het werkte al 2 maanden perfect zei hij

Crash geeft al aan dat het niet kan, voor zover mijn kennis rijkt werkt het ook niet. Aangezien de beste persoon van wie je dit hebt gekocht niet reageert op jouw vragen bekruipt mij het gevoel dat je door deze persoon bent opgelicht.

In het geval van de PS3 moet je zo redeneren, als het te mooi klinkt om waar te zijn (back-ups maken) dan zal het ook te mooi zijn.

Succes met je probleem en ik hoop van harte voor jou dat de persoon van wie je het hebt gekocht (wat weet ik niet) a. Reageert en b. Je helpt.

Crash geeft al aan dat het niet kan, voor zover mijn kennis rijkt werkt het ook niet. Aangezien de beste persoon van wie je dit hebt gekocht niet reageert op jouw vragen bekruipt mij het gevoel dat je door deze persoon bent opgelicht.

In het geval van de PS3 moet je zo redeneren, als het te mooi klinkt om waar te zijn (back-ups maken) dan zal het ook te mooi zijn.

Succes met je probleem en ik hoop van harte voor jou dat de persoon van wie je het hebt gekocht (wat weet ik niet) a. Reageert en b. Je helpt.

dankjewel , hij heeft gereageerd en zegt dat het aan mn blu ray speler ligt.

Begint inderdaad aardig op een "Broodje aap" verhaal te lijken. Heb jij met gekochte games problemen of met films afspelen?

Meld dit in ieder geval bij Marktplaats als slechte koop.
Dit is dus wrs een oplichter die de boel voor de gek houdt.
Hoe weet hij dat het aan jou BluRay speler ligt? Helderziende?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan