ik denk dat ik het gevonden heb:
1) je gaat naar de verkenner.
2) als het goed is staat dan in de map mijn documenten, de map ea games.
als je daar op klikt dan staat er als het goed is de sims 2.
3) als dat de enige map is die in de map "EA games" staat, dan moet je die hele map op cd zetten (en dan hoop ik voor je dat dat past, en je moet natuurlijk wel op een rw brande hea

)
4) als nou je pc gecrasht is, dan instaleer je dus je spel, en start je hem op, aan een spel beginnen en vervolgens sluit je het spel weer af.
5)dan start je de verkenner weer op en als het goed is staat de map "EA games" weer in de map "mijn documenten".
6) als dat zo is dan gaat alles goed, je doet je RW er in waar je save games op staan en dan zet je de map EA games (die op de cd staat natuurlijk) in de map mijn documenten.
7)als het goed is krijg je dan de melding: de map "EA games" bestaat al, wilt u het kopieren (of zoiets) en dan klik je op ja
(als er staat "ja op alles" moet je daar op klikken) .
als het goed is was dat het en hoop ik voor je dat het werkt. het is wel verstandig om om de zoveel tijd de save games opnieuw op een CD-RW te zetten want die map veranderd elke keer als er wat opniew word gesaved.
*nog een laatste tip: als je een RW wist, moet je normaal wissen...niet snel wissen....ik weet alleen niet precies de rede daar van...ben k vergeten, maar het is wel beter.
sux6:thumb:
[ .. >> kevin << .. ]
*snap je het niet?..gwoon vragen:thumb: