Back Up Sony Vaio maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mounir

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 sep 2004
Hey hallo!

Ik heb een Sony Vaio Notebook en wil graag weten/leren hoe ik een back up kan maken.
Voor het geval mijn notebook beschadigd of gestolen wordt ....
Ik gebruik MS XP Home edition en ik heb een externe harde schijf tot mijn beschikking.....

Kan iemand mij AUB uitleggen hoe ik dat moet doen.

Mijn dank is groot :-)

Mounir

Back Up Sony Vaio

Beste Serverdude!

Allereerst bedankt voor je snelle reactie :-)

Ik heb het demo programma gedownload en getest. Ziet er goed uit.
Misschien ga ik deze wel aanschaffen, maar is het niet zo dat er op Sony Vaio en/of bij MS Windows XP standaard een back up programma zit?

Greetz,
Moon

ja, maar dat is zeer beperkt- en soms werkt dat niet eens ... je kan zo met dit programma meer dan alleen maar je gegevens backuppen, ook instellingen !

Ik heb ook vandaag de demoversie van true image gedownload en een back up gemaakt. Maar toen ik Nero wilde terugzetten nadat ik deze had gedelete moest ik Nero wel weer opnieuw downloaden en installeren e3n zelfs op zoek naar het licensienummer. Met de restore kreeg ik foutmeldingen. Wat moet ik precies doen want ik wil mijn systeem opnieuw opzetten en daarbij maar een beperkt aantal programma's terugzetten. Dus de back-uo kan n iet in zijn geheel terug.

programma's moet je altijd opnieuw installeren als je maar een deel uit de backup haalt, er zitten gegevens in het register van de vroegere windows, die niet in de nieuwe zitten, evenals een hoop bestanden die dienen om het programma te draaien in de windowsmap - het is echter een hopeloze zaak deze allemaal terug te vinden - en ze waren misschien de oorzaak van het probleem waardoor je geherinstalleerd hebt.

het is niet mogelijk om programma's terug te zetten ! - instellingen : mail en dergelijke worden normaal wel meegenomen door true image!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan