Back-up terug zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Ik dacht het goed gedaan te hebben via instellingen een back-up gemaakt op een externe harde schijf, ik zie hem daar ook staan en daar geeft hij ook aan bestanden terug zetten.
Ik geef bij zoeken aan Office. Ik krijg dan een groot aantal files te zien, ik kan ze dan selecteren en op OK drukken maar ik zie mijn Office niet terug op mijn PC komen.
Wat doe ik fout?

Heb je meteen nadat je de backup gemaakt hebt getest of die echt werkte?
Mijn Office ? Wat bedoel je hier precies mee?

Het nadeel van zulke tools vind ik dat niet altijd exact duidelijk is wat ze doen....(heb zelf net even gekeken bij die backup van Windows,... contacten, libraries, favorites en desktops staat er default... Wel erg vaag...

Eigenlijk maak ik (ook als ik anderen help) op een aparte partitie, liever nog op een aparte schijf, een data map aan.
Dat kan een verhuisde "mijn documenten"zijn, maar bij mij heet ie gewoon "data" en daar sla ik alles in submappen op, die ik vaak handmatig even backup.

Hoe heb je back-up gemaakt ?? ..enz..

Volgens jouw verhaaltje nu jij hebt bijv. van Office bestanden gewoon vanuit Program Files installatie map bestanden als data ergens naar een map gekopieerd en klaar is kees ...klopt toch ??
Maar zo werkt dat nooit :(

:D Kijk even hier bijv. mooie stap-voor-stap tips over zoiets ==>> KLIK

Laatst bewerkt:
Deze handleiding is nuttig. Als Office op nieuw is geinstalleeerd ga de Back-up volgens deze info uitvoeren.
Bedankt

Wat heb je dan wel gedaan... dan leren wij er ook van hoe mensen denken en handelen.
Succes verder!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan