Back up terugplaatsen met True image 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredmel

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2001
Berichten
104
Hoi ;)

Heb een back-up gemaakt van mijn lap top (2 dvd's)
Nu wil ik hem proberen om te kijken of alles werkt
Als ik de laptop opstart via de opstart cd, en ik wil de 1e dvd erin stoppen krijg ik de volgende melding

Dit is niet de laatste volume van de back-up. Plaats het
laatste volume van de back-up om verder te gaan


Plaats ik dan de 2e dvd erin dan wil hij doorgaan, maar is dit goed, of vraagt hij naderhand om de 1e dvd

Ik heb de back-up gemaakt nadat ik de laptop geformateerd heb en de belanrijkste programma er op heb gezet, hij is dus nog kaal en ik wil hem effe tetsen of de back-up werkt

Mijn vraag is dus , doe ik het goed, ik heb de back-up 2x op dvd gezet omdat ik dacht dat het aan mijn dvd lag , maar bij de 2e keer gaf hij hetzelfde bovenstaande resultaat

mvg Fred :thumb:
 
Dat is goed !
Bij het maken van de backup weet het programma pas aan het einde wat er "werkelijk"gebeurd is.
Dit wordt dus op de laatste CD/DVD van de set weggeschreven (Table Of Contence( TOC ))

Dus bij terug lezen wil het programma eerst de eerste CD/DVD zien en vraagt daarna om de laatste.
Hier leest ie de TOC en vraagt daarna om 1,2,3,4.... tot de laatste.
En dan maar hopen dat ie ze allemaal kan lezen
Sucses

grtz gerrit
 
Ok

Ik mag dus concluderen dat hij eerst om dvd2 vraagt hier iets vanaf leest en dan om dvd1 vraagt om daadwerkelijk te beginnen
 
ok bedankt voor de snelle reactie
Ik ga het gelijk proberen :thumb:
 
Heb div malen geprobeerd maar hij geeft steeds een fout.

Het bestand is beschadigd
Maar dat doet hij ook met een andere DVD, want ik had er 2 gebrand
 
Uit je eerste bericht nam ik aan dat je een backup gemaakt had op 2 DVD's.

Maar staat de hele bachup nu op één DVD en heb je dat TWEE keer gedaan?

En is zowel nummer één als nummer twee NiIET te gebruiken?

Als het complete systeem op één DVD staat en bij het restoren zegt dat het niet de laatste DVD is is er echt bij het maken iets mis gegaan.
 
Nee de hele back-up staat op 2 dvd's, ik start op met dvd2 met bovenstaand als gevolg

Ik heb de back-up 2 x gedaan, omdat hij dvd1 niet accepteerd, dus heb ik de backup nogmaals gedaan omdat ik dacht dat er een dvd niet goed was,en beide hebben bovenstaand probleem
 
Er zit in true image een functie om de gemaakte back up te verifieren .
Kan jij kijken hiermee of de back up goed is ?
Hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan