back-up van alles in windows7

• Onderwerp starter Onderwerp starter nak
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nak

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2007
Hallo,
Ik heb sinds kort een nieuwe PB laptop en heb alle programma's erop die ik erop wil hebben, alle instellingen zijn gedaan maar nu zou ik daar een back-up van willen.
Packard bell kwam al met een melding dat ik een fabriekswaarden back-up moet maken.
Dat heb ik gedaan maar ja wat dan betreft de rest.
Norton mekkert ook al om een back-up bij hun te maken en bij windows kon ik zo 123 niet vinden hoe ik een complete back-up moet maken.
Ik zoek dus iets wat de hele zwik op dvd brand en als mijn harde schijf crasht de dvd er weer in en alles wordt automatisch overgezet en het draait weer als vanouds zonder dat ik weer alles hoef in te stellen.
Ik zie momenteel het bos niet meer door de bomen, hopelijk kan iemand me helpen.
gr Nak

Bij mijn MSI kon ik met een meegeleverd programma een backup maken van mijn Vista op meerdere DVD's. Wellicht is het handiger om gewoon 1 image te maken op bijv. een externe harddisk.
Een gratis programma dit die doet is bijv. EASEUS Todo Backup Free via deze link is ook gelijk een beschrijving te lezen.

Als je per sé DVD's moet of wil gebruiken is er in Windows 7 een backup functie ingebouwd, deze kan dacht ik ook naar DVD branden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan