Back-up vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maantjuh

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2009
Ik hoop echt heel erg dat iemand mij kan helpen, want ik denk dat ik nogal een groot probleem heb;
Toen ik vorig jaar mijn laptop kocht, heb ik geen back-up gemaakt. Volgens mij zit het ook niet bij de cd's die ik heb gekregen. Dus, wat moet ik nu doen? Want mijn laptop is nogal irritant de laatste tijd, en iemand wil mij daarmee helpen maar heeft die cd nodig van de back-up van toen ik hem net had gekocht. Maar die heb ik dus niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen? Alvast bedankt!;)

Op de site van de fabrikant alle drivers downloaden (daar helpt die kennis wel mee) en vervolgens pak je een willekeurige Windows DVD (net welke jij op je systeem hebt staan: XP - Vista - Win7) en installeren maar.

Tegen betaling kun je bij de meeste fabrikanten ook een kant en klare (voor jou machine geschikte) DVD kopen. Die service hebben ze o.a. ingesteld omdat de ervaring hen heeft geleerd dat er zoveel verstandige mensen zijn die de in de handleiding beschreven stappen bij het -eerste- in gebruik nemen zo nauwgezet uitvoeren.

Laatst bewerkt:
Op de site van de fabrikant alle drivers downloaden (daar helpt die kennis wel mee) en vervolgens pak je een willekeurige Windows DVD (net welke jij op je systeem hebt staan: XP - Vista - DVD) en installeren maar.

Tegen betaling kun je bij de meeste fabrikanten ook een kant en klare (voor jou machine geschikte) DVD kopen. Die service hebben ze o.a. ingesteld omdat de ervaring hen heeft geleerd dat er zoveel verstandige mensen zijn die de in de handleiding beschreven stappen bij het -eerste- in gebruik nemen zo nauwgezet uitvoeren.

TS vraagt vraagt voor Back-Upsoftware en jij begint hier over de Windows CD's???????

TS vraagt vraagt voor Back-Upsoftware en jij begint hier over de Windows CD's???????
Ja, misschien begrijp ik het probleem van TS wel goed en jij wat minder? Begrijp ik TS verkeerd dan is het precies andersom ;) Waarom denk je dat die 'iemand' om de recovery CD vraagt? Ik denk om te kunnen recoveren, waar denk jij dat die 'iemand' die backupcd oftewel de recovery voor nodig heeft? (Als onderzetter voor het biertje dat 'ie gaat drinken?)
Maar misschien wil je ook nog bijdragen aan een oplossing? Stel dat ik TS helemaal verkeerd begrijp, dan heeft TS érg weinig aan je posting, of niet?

Ik hoop echt heel erg dat iemand mij kan helpen, want ik denk dat ik nogal een groot probleem heb;
Toen ik vorig jaar mijn laptop kocht, heb ik geen back-up gemaakt. Volgens mij zit het ook niet bij de cd's die ik heb gekregen. Dus, wat moet ik nu doen? Want mijn laptop is nogal irritant de laatste tijd, en iemand wil mij daarmee helpen maar heeft die cd nodig van de back-up van toen ik hem net had gekocht. Maar die heb ik dus niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen? Alvast bedankt!;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan