back-up

Status
Niet open voor verdere reacties.

superpielo

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2007
heyy,
ik heb een vraag, hoe maak ik een back-up van mijn gehele C schijf...
als ik dit via start, alle prgramma's, bureau-assecoires, systeemwerkset doe werkt hij wel maar kom ik uit op een back-up van ruim 50 GB en ik wil de back-up graag op max. 3 dvd's zetten... weet iemand dus met welk programma of op welke manier ik een kleinere back-up kan krijgen. ik heb cobian back-up 8 wel, maar nog niet uitgeprobeerd, kan ik mt dit programma een kleinere back-up krijge of niet???

kan iemand mij hier plz mee helpe???

thnx,
Niels

heyy,
ik heb een vraag, hoe maak ik een back-up van mijn gehele C schijf...
als ik dit via start, alle prgramma's, bureau-assecoires, systeemwerkset doe werkt hij wel maar kom ik uit op een back-up van ruim 50 GB en ik wil de back-up graag op max. 3 dvd's zetten... weet iemand dus met welk programma of op welke manier ik een kleinere back-up kan krijgen. ik heb cobian back-up 8 wel, maar nog niet uitgeprobeerd, kan ik mt dit programma een kleinere back-up krijge of niet???

kan iemand mij hier plz mee helpe???

thnx,
Niels

edit: heb nu cobian back-up gedaan en kheb allemaal z01,z02,z03 bestanden en 2 rar bestanden.... weet iemand wat die z-1 bestanden zijn en wat ik daarmee moet doen???

cobian back-up 8

weet niemand wat ik met de z01, z02 etc. moet doen??

Laatst bewerkt:
De extensie Zo1, Zo2, enz. wijst normaal op gezipte bestanden. Wia Winzip of Winrar zou je deze dus moeten kunnen openen en de inhoud ervan onderzoeken.

De extensie Zo1, Zo2, enz. wijst normaal op gezipte bestanden. Wia Winzip of Winrar zou je deze dus moeten kunnen openen en de inhoud ervan onderzoeken.

jah er zitte 2 winrar bestanden bij die ik kan openen met winrar.... dan krijg ik de gehele c schijf te zien, maar moet ik de zo1, zo2 enz. bestanden ook branden op een dvd als ik de back-up op dvd wil zitte... of zijn de 2 winrar bestanden genoeg?

Krijg je deze Zo1, enz. bestanden ook open met Winrar ? En kan je dan lezen wat er in zit ?

Krijg je deze Zo1, enz. bestanden ook open met Winrar ? En kan je dan lezen wat er in zit ?

jah... deze is eig hetzelfde als de winrar file... in beide files kan ik via winrar mijn c schijf zien...
maar bij het z01 bestand moet ik handmatig selectere dat hij die met winrar moet openen, bij het winrar beatand is dit (natuurlijk) niet zo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan