back-up

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Ik heb een acer Extensa 5220 gekocht. Gelijk na uitpakken heb ik alles geinstalleerd. Echter de software zit all aanboord. Geen enkele cd is meegeleverd. Geen nood daar is de Acer eRecovery management voor uitgevonden. Na de installatie hoort er een backup gebrand te worden standaard. Dus niet in mijn geval. Het is echter wel geinstalleerd. Deze werkt echter niet naar behoren. Als ik het programma start krijg ik eerst een foutmelding.Als ik die weg klik zie ik staan dat er 0 GB word gecopieerd. Daarna begint hij een backup te maken en is in 1 seconde klaar waarna het hele proces begint maar alles blijft op 0 staan en doet dus niets. Volgens de fabrikant is er een fout gemaakt en moet ik de laptop opsturen naar het hoofdburo en word deze nagezien waarna ze hem terug bezorgen. Dit wil ik niet en de volgende optie is een herstelcd te laten bezorgen á 60 euro. Hoezo service? Het is hun fout. Is er een andere optie om een bachup te maken van de Windows Vista die er op staat?

als ik jou was zou ik hem toch maar terug sturen,

voor het geval ze helemaal geen service meer geven:(

Hoi,

Als je hem opstuurt hoef je toch niks te betalen of wel als je garantie hebt lijkt mij dat sterk
Als hij dan terug komt kan je zelf een back-up maken bv. op een dvd.

Modag

backup

Jawel dat is zo maar ik krijg geen leen laptop van hun en dan zit je zonder he een paar dagen. En hij kan zoekraken of beschadigen tijdens transport en hoe moet je dat ding inpakken?

Hoi,

In de doos waarin je hem gekocht hebt en voor de rest ben je volgens mij tijdens het vervoer verzekerd volgens mij, je zal ze toch de gelegenheid moeten geven om de fout te herstellen.
En regelen hun het vervoer niet ?

Modag

Laatst bewerkt:
backup

Dat snap ik zelf ook in de doos waarin hij zat maat die ligt allang op de vuilnisbelt he die gooi je direct weg lol en die is al opgehaald ook de kliko. Dus die heb ik niet meer. Ik heb geen plek voor al die rommel en zoals ik zei ik kan hem niet missen voor een par dagen.

als je de backup op cd brand dan doet de Acer eRecovery Management het gewoon niet meer na dat je de backup terug zet, wand je mag dat maar 1 keer doen.
lees ik elders op het forum??? wat een mallotige lui van acer....

Wat is trouwens de foutmelding precies die je wegklikt?

backup

geen idee heb het niet opgeschreven. Wat ik nu wil is een backup maken van het windows systeem en als dat niet lukt windows opnieuw kopen. Maar hoe maak ik er een update van?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan