Back-up.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deception

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2008
Ik heb een computer gekocht van het merk Packard Bell.
Ik ben hier heel tevreden mee, maar zit toch met een vraag.
Windows Vista stond op de computer geïnstalleerd, maar wat nu als mijn computer, door een virus, moet geformat worden?
Ik heb al een back-up gemaakt d.m.v. het programma dat op de computer stond.
Staat op deze back-up dan ook mijn windowsversie(m.a.w. als alles van mijn computer wordt gegooid, kan ik deze 3 CD's er gewoon een voor een insteken om zo weer windows op mijn computer te hebben?
Mvg, D.

nee die backups heb je niks aan
heb je geen recovery cd gehad bij aanschaf van de pc,of ben je niet in de gelegenheid gesteld de eerste keer bij opstart om recovery cd te maken?
of heb je geen recovery partitie op je harddisk staan?

Hoi hoi,

Ik kan niet namens deception praten, maar bij mijn weten is er een (verborgen?) Q:\ partitie op de Packard Bell voor recovery. Heb zelf geen Packard Bell dus zeker weten doe ik het niet.
En volgens mij zijn ze bij Packard Bell ook zo slim om geen recovery cd mee te sturen zodat je op hen moet terugvallen ivm problemen... maar dit weet ik ook niet zeker.

Ik vang zo af en toe wat geluiden op...

gr

nee die backups heb je niks aan
heb je geen recovery cd gehad bij aanschaf van de pc,of ben je niet in de gelegenheid gesteld de eerste keer bij opstart om recovery cd te maken?
of heb je geen recovery partitie op je harddisk staan?

Ik heb op mijn computer het programma Recovery DVD Creator van Packard Bell.
Daarmee heb ik een week na aanschaf een afdruk meegemaakt op 3 DVD's.
Er was geen Recovery DVD bij ingesloten, waar zie ik of ik een verborgen partitie heb?

als je 3 recovery dvd's gemaakt heb zal het wel goed zijn
in je bios boot op dvd first zetten ,op starten met de 1ste dvd erin en de rest gaat van zelf

als je 3 recovery dvd's gemaakt heb zal het wel goed zijn
in je bios boot op dvd first zetten ,op starten met de 1ste dvd erin en de rest gaat van zelf

M'n computer is nu nog niet stuk! :P
Bedankt iedereen!

Ik weet niet hoeveel je je pc al gebruikt heb maar het kan natuurlijk nooit kwaad om je recovery te testen.
Tis vervelend als je ze nodig hebt en ze werken niet ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan