Back-ups met Time Machine dubbele vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaxMac

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2022
Time Machine houdt een verzameling van uurlijkse, dagelijkse en wekelijkse back-ups bij.
Uurlijkse back-ups worden 24 uur bewaard, dagelijkse back-ups worden een maand bewaard en wekelijkse back-ups worden voor onbepaalde tijd bewaard, zolang er ruimte op uw Time Machine-schijf is.

Hier te lezen
ik heb de website verwijderd door melding van Senso

Waar of niet nietwaar???

Wat gebeurt er dan met de back-ups van Time-Machine als de extra harde schijf niet aangesloten is?

ik vertrouw deze web niet.
Mvd

Laatst bewerkt:
Wat waar is dat jij mensen doorstuurt naar een gevaarlijke website. Die melding krijg ik in ieder geval. Verder is de informatie op internet zeer duidelijk en niet moeilijk te begrijpen. Waarom die informatie niet zou kloppen weet ik niet.
Wat gebeurt er dan met de back-ups van Time-Machine als de extra harde schijf niet aangesloten is?
Wat bedoel je?

Ik vertrouw dit bericht niet helemaal. Wil je soms reclame maken?

Laatst bewerkt:
Het gaat over de tekst die er in staat vermeld.
Ik denk dat het allemaal foefjes zijn. deze en nog andere....
Wanneer uw back-upschijf niet is aangesloten, kan Time Machine geen informatie opslaan,
dus slaat het de back-upgegevens op uw opstartschijf op als een lokale momentopname.
Wanneer u uw Time Machine-station aansluit, worden de back-ups ernaar gekopieerd.

Het is niet de bedoeling gevaarlijke websites hier te publiceren.
Als het zo overkomt bij u dat je een melding krijgt van een gevaarlijke website in #1 verwijderd.

Laatst bewerkt:
[FONT=&quot]Toch waar..
Uw Time Machine-reservekopieschijf is mogelijk niet altijd beschikbaar. Daarom bewaart Time Machine sommige reservekopieën op uw Mac. Deze reservekopieën worden lokale momentopnamen genoemd.[/FONT]
https://support.apple.com/nl-be/HT204015

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan