Opgelost Back-upsoftware met abonnement functies

• Onderwerp starter Onderwerp starter Senso
  • Startdatum Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Ik vroeg mij af of je dan na een jaar als dit abonnement verlopen is, nog de volledige functionaliteit hebt? Of is verder gebruik/herstelfunctie totaal onmogelijk? Dan zit je lijkt mij, met een behoorlijk probleem.

Dat zal vast wel op de website van de betreffende leverancier staan :).

Kan ik op de meerdere 'product'websites niets over vinden.
Op Google ziet het er inderdaad heel slecht uit.

Laatst bewerkt:
Iets om rekening mee te houden voor als je veel later nog iets wilt terughalen uit de backup.

In het algemeen. Steeds meer programma willen betaling. Ik geef de voorkeur dan aan eenmalige aankoop. Hoef geen updates als dat niet nodig is. Het moet betrouwbaar zijn en werken. Ik keek naar 'Varitas' de opvolger van Norton Ghost 14.0/15.0 die altijd perfect werkt ook nog op W10 maar niet meer op W11. Is een zeer simpel en uitstekend programma.

Dat begrijp ik. Maar als de software wel online wil activeren en de activatieservers zijn niet meer actief, dan kun je alsnog in de problemen komen. Ik heb geen exacte gegevens hoe vaak dit voorkomt, maar wel iets om rekening mee te houden bij iets als Backup software.

Ik gebruik al jaren de backup software van Easeus Todo. Ik heb één eenmalig betaalde licentie die ik daarna nooit meer geupdate heb (anders zou ik weer moeten betalen), en die werkt perfect tot op de dag van vandaag met win11.
Daarnaast gebruik ik op meerdere pc's de gratis versie die voldoende functionaliteit bieden voor hun doel.

Ja, bedankt. Ik gebruik Aomei, Todo e.a. echter er is nog niets boven Norton Ghost gegaan en daarom gekeken naar Veritas de opvolger, maar die willen alleen het grote geld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan