backdoor-EXI.gen.h trojaans paard

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonardk

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Hallo, Ik krijg om de paar minuten een waarschuwing van AVG. Het zijn telken s andere bestanden die geinfecteerd zijn.

de laatste is backdoor-EXI.gen.h Trojaans paard

Ik verplaats ze telkens naar de quarantaine maar er komen er telkens nieuwe tevoorschijn.

Hoe kan ik hier vanaf komen?

ik weet of je er vanaf komt maar doe eens wat er in deze post staat.

Bedankt voor de reactie!

Het probleem is alleen nog niet opgelost..

AVG geeft aan dat de volgende bestanden zijn geinfecteerd.

Appdata>Roaming>DWM.EXE
Appdata>Roaming>Microsoft>CONHOST.EXE

Malwarebytes geeft aan dat er helemaal niks geïnfecteerd is. Zelfs niet als ik de desbetreffende map apart laat scannen.

AVG adviseert deze bestanden in Quarantaine te zetten. Als ik dit echter doe dan kan ik niet meer op internet! Dan geeft hij aan dat er problemen zijn met de proxyinstellingen...

Hoe kan ik dit oplossen?

AVG bleef aangeven dat deze bestanden geinfecteerd waren. Ik heb nu gekozen om dit te negeren, hiermee lijkt het me nog niet opgelost...

Er is nu ook nog wat anders bijgekomen. Ik krijg bij heel veel doodnormale sites de volgende melding:

Gerapporteerde aanvalsite!

De website op search-by-n.com is gerapporteerd als een aanvalsite en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.

Aanvalsites proberen programma’s te installeren die privéinformatie stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen.

Sommige aanvalsites verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder de kennis of toestemming van hun eigenaars.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan