backdoor.mxsender?

Status
Niet open voor verdere reacties.

56156106813163

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2007
Ahoihoi,
Telkens als ik mijn pc opstart krijg ik een virusmelding van norton (versie 2002, virusdef. geüpdated):

objectnaam: C:\WINDOWS\system32\msvcrt52.dll
virusnaam: Backdoor.Mxsender

Ik krijg deze melding niet weg en ik heb al trojanhunter, counterspy, spybot en nod32 gebruikt om te scannen en deze vindt het vernoemde virus niet( of iets anders). Telkens als ik een game wil spelen, hoef ik maar met de muis te bewegen of op een toets te drukken en het spel bevriest, ook internet verloopt een pak trager en typen is bijna onmogelijk. Hieronder is een logfile van hijackthis:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 15:55:11, on 19/03/2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Dus bij deze vraag ik vriendelijk of iemand mij zou kunnen helpen? Alvast dank bij voorbaat.

Laatst bewerkt door een moderator:
een hijack log nakijken doen we hier niet meer dat kun je bv laten doen bij www.hijackthis.nl of bij het blauwe medicijn
Maar voordat je dat gaat doen zul je toch even moeten scannen.
ga naar www.ewido.net en doe daar een online scan.
Daarna nog even een scan met ad-aware en dan kun je je log plaatsen.

1) Start op in de Veilige Modus
2) Probeer het bestand te verwijderen door naar de juiste schijf en map te gaan en dan het bestand msvcrt52.dll te verwijderen.
De optie '' Verborgen bestanden en mappen weergeven '' moet wel aanstaan, kijk hier voor informatie.

Plaats als het niet lukt maar een HijackThis-logje op een ander forum. Bijvoorbeeld op Nucia.
Hier worden deze logjes niet meer nagekeken.

Succes!:thumb:

Ah, logs worden hier niet meer nagekeken dat wist ik niet , mijn excuses. Bedankt voor de tips!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan