backdoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Hallo ik ha daarnet 3 virussen in mijnj systeem.Maar nou van de 3 zijn er 2 deleted.maar die andere niet.Nou heet hij Backdoor.Krycst,of het is backdoor.Kryost.Dus kon ik ervoor kiezen om hem in quarentenne te zetten okee gedaan.Nou krijg ik de tabel te zien en daar staat erop in het rood virus found.Dus is hij nou quarentenne of niet. en kan hij geen schade ervan maken.

game-master,

Backdoor trojans moet je in de veilige modus verwijderen.

Start op in de veilige modus door op F8 te drukken tijdens het opstarten van de pc.

En dan kun je de trojan gewoon handmatig verwijderen zonder probleem.

Leeg wel je prullenbak daarna.

En restart de pc daarna in normale modus.

okee saldos waar dan.

Ja,okee bedankt saldos.Maar waar moet ik hem dan weggooien weet niet waar hij staat.

waar het virus zich bevind staat in het logboek van activiteiten van je virus scanner. Dus je kunt dit vinden in je virus scanner.

stukje.

Hallo.Ik heb hier het stukje.:

Source: krypo 2/KG AV Removal 1.2/KG AV REMOVAL 1.2.exe
Description: The compressed file krypo 2/KG AV Removal 1.2/KG AV REMOVAL 1.2.exe within C:\WINDOWS\Temporary Internet Files\Content.IE5\VTS28DF5\krypo%202[1].zip is infected with the Backdoor.Kryost virus.
Click for more information about this virus : Backdoor.Kryost

Dus moet ik hem daar vinden.

er niet uit gaan.

Hallo via norton zit hij in,C:|WINDOWS\TEMPORYFILES\CONTENT.IE5\VTS28DF5\KRYPO%202[1].ZIP Maar saldos,ik zit op een gegeven ogenblik in de map VTS28DF5.Maar daar kan ik in veilige modus geen krypo%202[1]zip. vinden.Komt dit omdat ik hem in quarentenne heb gezet.Of niet.

Re: er niet uit gaan.

Geplaatst door game-master
Hallo via norton zit hij in,C:|WINDOWS\TEMPORYFILES\CONTENT.IE5\VTS28DF5\KRYPO%202[1].ZIP Maar saldos,ik zit op een gegeven ogenblik in de map VTS28DF5.Maar daar kan ik in veilige modus geen krypo%202[1]zip. vinden.Komt dit omdat ik hem in quarentenne heb gezet.Of niet.

Probeer eens te zoeken naar :
"krypo 2[1].zip" of liever : krypo*

Doe dit als volgt (hoeft niet in safe mode) :

Kies Start / Zoeken / Bestanden of mappen
Vul in bij "Zoeken naar bestanden of mappen": krypo*
Vul in bij "Zoeken in": c:\windows\temporary internet files\content.ie5

Als je 'm hier niet vindt, dan zul je 'm wel in quarantaine hebben gezet

(NB: ik ga er van uit dat C:|WINDOWS\TEMPORYFILES\ een tikfout is)

Auk

Laatst bewerkt:
ja,

Ja,bedankt auk.Maar het was een typ fout.Ga nu even testen.

heb hem misscien niet.

Heez.Bij start zoeken.is het gelukt.En het is voltooid zonder iets te vinden.Is dit goed of is dit fout.

Re: heb hem misscien niet.

Geplaatst door game-master
Heez.Bij start zoeken.is het gelukt.En het is voltooid zonder iets te vinden.Is dit goed of is dit fout.

Hij zat in je Temporary Internet Files. Dat wil zeggen dat het waarschijnlijk een tijdelijk opgeslagen webpagina of bijlage bij een e-mailtje is geweest. Je virusscanner herkende 'm, het bestand is niet uitgevoerd, je bent niet besmet (ik dacht dat je dat wel wist, volgens mij post je niet voor 't eerst met een virus-vraag :-) )

Als hij niet meer tussen je temporary internet files staat, dan neem ik aan dat je scanner 'm daar al heeft weggehaald. Hij zal nu dus in quarantaine staan.

Je zou 'm daar moeten kunnen vinden en wissen.

Auk

maar geld dat ook voor....

Okee,saldos maar ik wist niet dat dat ook voor de virrussen TROJAN'S.Maar als hij in de TEMPORY INTERNET FILES zit,in de map Content ie5 dus dan verwijdert hij zich vanzelf.

thanxxxxx.

Hartstikke bedankt saldos.:thumb:En natuurlijk de andere ook.:thumb:De vraag kan op opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan