Backgrounds werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

justinos

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
Hallo,

Ik heb al even rondgezocht op google en het forum hier, maar vreemd genoeg kan ik mijn vraag niet vinden. Ik heb vandaag een leuk uiterlijk voor mijn mail gemaakt (voor de mails die ik verstuur). Dit heb ik in HTML gedaan en met table's, hier zitten backgrounds in verwerkt. De plaatjes staan op een hosting en de volledige path staat achter de src-tag, daar kan het dus niet aan liggen. Wanneer ik de mail naar mijzelf stuur worden geen van de plaatjes getoond, ook op de andere PC niet.

Ik heb Outlook Express 6.0. Dit is een deel van de code die ik gebruik:

HTML:
<table width="622" border="0" align="left" cellspacing="0" style="margin-top: 0em;">
<tr>
 <td background="http://www.naamvansite.nl/down.PNG" width="622" height="210" cellspacing="0"></td><td align="left"><font face="arial" style="font-size: 9pt; font-weight: bold;" color="#000000">&nbsp;</td>
</tr>
</table>

Bedankt alvast

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar krijg je geen melding?
Als ik van Conrad of Zeelandnet een mailtje krijg,
dan zie ik ook geen plaatjes.
Wel als ik op het regeltje bovenaan de mail klik.

:cool:

Maar krijg je geen melding?
Als ik van Conrad of Zeelandnet een mailtje krijg,
dan zie ik ook geen plaatjes.
Wel als ik op het regeltje bovenaan de mail klik.

:cool:

Nee, gek genoeg zit er geen melding bij wat de plaatjes tegenhoudt of iets dergelijks. Er verschijnt ook geen melding van iets, de achtergrond blijft gewoon spierwit. Ik heb de mail nu naar mijn hotmail account gestuurd en hier kan ik de mail wel goed lezen, inclusief plaatjes. Blijkbaar zit er toch iets fout bij Outlook express 6, ik weet inmiddels dat het bij iemand anders met outlook wel werkt (zal nog even navragen welke versie hij heeft).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan