Hallo,
Ik heb al even rondgezocht op google en het forum hier, maar vreemd genoeg kan ik mijn vraag niet vinden. Ik heb vandaag een leuk uiterlijk voor mijn mail gemaakt (voor de mails die ik verstuur). Dit heb ik in HTML gedaan en met table's, hier zitten backgrounds in verwerkt. De plaatjes staan op een hosting en de volledige path staat achter de src-tag, daar kan het dus niet aan liggen. Wanneer ik de mail naar mijzelf stuur worden geen van de plaatjes getoond, ook op de andere PC niet.
Ik heb Outlook Express 6.0. Dit is een deel van de code die ik gebruik:
Bedankt alvast
Ik heb al even rondgezocht op google en het forum hier, maar vreemd genoeg kan ik mijn vraag niet vinden. Ik heb vandaag een leuk uiterlijk voor mijn mail gemaakt (voor de mails die ik verstuur). Dit heb ik in HTML gedaan en met table's, hier zitten backgrounds in verwerkt. De plaatjes staan op een hosting en de volledige path staat achter de src-tag, daar kan het dus niet aan liggen. Wanneer ik de mail naar mijzelf stuur worden geen van de plaatjes getoond, ook op de andere PC niet.
Ik heb Outlook Express 6.0. Dit is een deel van de code die ik gebruik:
HTML:
<table width="622" border="0" align="left" cellspacing="0" style="margin-top: 0em;">
<tr>
<td background="http://www.naamvansite.nl/down.PNG" width="622" height="210" cellspacing="0"></td><td align="left"><font face="arial" style="font-size: 9pt; font-weight: bold;" color="#000000"> </td>
</tr>
</table>
Bedankt alvast
Laatst bewerkt door een moderator: