Backlight valt uit bij gebruik van HDMI op HP w2207h

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuning4you

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Ik heb een videokaart met DVI en HDMI uitgangen.
Mijn HP scherm is aangesloten via HDMI. Ik heb windows zonder probleem op de pc kunnen installeren. Van zodra ik de drivers geïnstalleerd heb dan valt mijn beeld uit.
Het HP scherm kan ik niet meer uitschakelen en moet dit doen door de stroomkabel los te koppelen.

Als ik dan een ander scherm van Philips aansluit via DVI en het HP scherm via HDMI dan kies ik om mijn bureaublad uit te breiden naar het HP scherm. In een flits zie ik de uitbreiding maar opnieuw een zwart beeld. In de achtergrond zie ik wel mijn uitgebreid bureaublad. Het lijkt erop dat het backlight uitvalt.

Iemand die hiermee ervaring heeft???

Hoelang heb je de monitor , lijkt erop dat hij stuk is !
heb je via DVI al geprobeerd ?

Heb je je monitor al aangesloten op een andere pc en gekeken of hij het daar wel deed?

Die is van december 2007. Dus nog niet zo oud.
DVI werkt probleemloos via het HP scherm.
HDMI eigenlijk ook behalve als ik mijn drivers installeer voor mijn videokaart.

Snor, nopes. Heb geen andere pc's staan met HDMI.

ik weet het niet meer :(
maar aan je scherm zal het niet liggen dus aan de drivers
download je de nieuwste (van de site) of installeer je vanaf cd ?

Laatst bewerkt:
Ja weet het ook niet meer. Heb er al keiveel tijd ingestoke.
Heb ook al een mail gestuurd en ontvangen van HP. Zij raden eerst een hardware reset aan van HP, dit helpt niet. Dus is ook ff wachten op hun antwoord.

Ik vind het gewoon raar dat mijn scherm totaal vastloopt. Dat ik dit niet eens normaal kan uitzetten.
De drivers zijn van CD-rom. Heb week zonder internet gezeten dus is basic install op de pc :).
De drivers dateren van 18/12/2007 en versie 8.450.0.0.

Op internet staat versie 8.45 maar van 08/01/2008. Dus denk wel dat dit dezelfde zijn. Ben ze toch maar eens aan het downloaden.

Ook windows updates en de drivers van het internet hebben niet geholpen. Ben ten einde raad.

Heb dit getest met een tv van SAMSUNG. Dit werkt zonder probleem via HDMI.
Het HP scherm mag ik ook opsturen naar HP ter reparatie.

Nu vraag ik mij af indien je wel een pc monitor kunt gebruiken via HDMI aangezien onderstaande gegevens van mijn kaart:
MSI graphics cards offer the HDMI functionality to provide access to premium digital content. HDMI enables gaming enthusiasts to seamlessly connect to their LCD monitor to bring the ultimate multimedia experience. (Only 1 single HDMI cable is required while streaming audio/video data to flat-panel display devices, such as Plasma/LCD TVs, or projector.)

Normaal moet dit wel kunnen dacht ik.

Ok, laat maar horen als die terug is !
Daarna kan je genieten van mooi beeld :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan