backspace werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

janco1997

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2010
hallo,

sinds een paar dagen werkt mijn backspace knop niet meer :(. Het zit niet in het toetsenbord zelf, want ik ging via de laptop (waar de knop wel werkt) met teamvieuwer in mn pc, en daar deed hij het dus ook niet.
Hoe los ik dit op? Heb het gehad nadat ik youwave for android installeerde, heb ik al geuninstaleeerd maar werkt helaas niet :(

greeetzzzz

Laatst bewerkt door een moderator:
danke, hij is nu aan het scannen al 3 items gedetecteerd maarja duuurt nog wel ff :P

Moest heb afsluiten s'nachts, ander kon ik niet slapen van de bromkast :P Hij had 6 maleware bestandjes ondtdekt en me toets werkte weer!
Bedankt en deze doe ik op slot!

Nu was ik hiervan 1 uur verlost, maar daarna keert de maleware telkens weer terug.. Nu al 2x verwijderd maar het komt telkens terug! Hoe kan ik zorgen dat hij altijd verwijderd blijft?

hoe en wanneer komt het terug? is dit misschien wanneer je de computer opnieuw opstart of nadat u aanmeld?

Niet echt een vast ritme, nu bijvoorbeeld doet hij het weer, maar vanmiddag heel de middag niet heel vaag (in de tussen tijd niet opnieuw opgestart, alleen scherm uitgeschakeld meer niet)

wat ik zou doen is even een logboek maken met behulp van hijackthis, en met dit logboek je vraag nog eens stellen op het nucia forum: http://www.nucia.eu/forum/index.php?f=206

hier zitten veel mensen die zonder veel moeite met dat logboek kunnen aangeven waar zij denken dat het probleem zit en je helpen het probleem op te lossen.

Zonder nog antwoord daar gehad te hebben, ben ik er eindelijk achtergekomen waarom dit niet werkt. Het ligt gewoon aan winamp, telkens als die aanstaat werkt me back-space niet meer helaas... Snap het ook niet, vond het wel een fijn programma maarja :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan