imsupr3mer
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 26 apr 2012
Hallo,
Ik ben bezig met het migreren van Windows XP naar Windows 7.
Nu is het de bedoeling om delen van profielen te kopieren naar de nieuwe Windows 7 machines, deze profielen worden op een netwerkschijf gezet en vervolgens naar de Windows 7 machine verplaatst.
Dus, vanaf windows XP, naar de netwerkschijf, en dan naar Windows 7.
Alleen, mijn vraag is, kan ik dit dmv. een script laten gebeuren.
Het terugkopieren van profielen naar Windows 7 toe heb ik gescript in Batch, dit werkt perfect.
Is het mogelijk om de volgende mappen van ALLE aanwezige gebruikers op de desbetreffende computer te kopieren dmv. een batch script?
C:/Documents and Setting/Gebruikersnaam/Desktop
C:/Documents and Setting/Gebruikersnaam/Documents
C:/Documents and Setting/Gebruikersnaam/Favorites
Nb. Via C:/Documents and settings/%USERNAME%/Map
Wordt alleen maar van de huidige gebruiker gekopieerd, hoe gaat dit van alle gebruikers / mappen?
Als er iemand een oplossing hiervoor heeft, graag.
Alvast Bedankt.
Ik ben bezig met het migreren van Windows XP naar Windows 7.
Nu is het de bedoeling om delen van profielen te kopieren naar de nieuwe Windows 7 machines, deze profielen worden op een netwerkschijf gezet en vervolgens naar de Windows 7 machine verplaatst.
Dus, vanaf windows XP, naar de netwerkschijf, en dan naar Windows 7.
Alleen, mijn vraag is, kan ik dit dmv. een script laten gebeuren.
Het terugkopieren van profielen naar Windows 7 toe heb ik gescript in Batch, dit werkt perfect.
Is het mogelijk om de volgende mappen van ALLE aanwezige gebruikers op de desbetreffende computer te kopieren dmv. een batch script?
C:/Documents and Setting/Gebruikersnaam/Desktop
C:/Documents and Setting/Gebruikersnaam/Documents
C:/Documents and Setting/Gebruikersnaam/Favorites
Nb. Via C:/Documents and settings/%USERNAME%/Map
Wordt alleen maar van de huidige gebruiker gekopieerd, hoe gaat dit van alle gebruikers / mappen?
Als er iemand een oplossing hiervoor heeft, graag.
Alvast Bedankt.