backup DS games, welk kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Hoe zit het nou met die kaartjes voor game back-ups?

Ik ben ernaar op zoek en ik kom er heel veel tegen, maar ik zie door de bomen het bos al niet meer. DTSS, R4, M3 . Wat is het verschil, en wat moet ik hebben? Allerlei toeters en bellen zijn niet nodig, ik hoef geen foto's en filmpjes te kunnen bekijken, ik hoef hem ook niet als PDA te gebruiken en dat soort grappen, ik wil gewoon een no-nonsense kaartje voor het maken van back-ups van mijn games.

En nog iets anders... hoe werkt het? Is het echt zo simpel?

Ik heb zelf sinds kort een DSTT kaart. gevonden op bigdenis.com. Zit niets geen bijzonders op, is helemaal standaard.
Wat precies het verschil is, kan ik je ook niet zeggen.
HIER kun je vanalles lezen, is enkel een forum, downloads vindt je hier niet. Forum is nu offline, gister nog niet.

En nog iets anders... hoe werkt het? Is het echt zo simpel?

JA, het is idd heel simpel.
Je pakt een micro SD kaart, en zet hier het software op, daarna is het gewoon de back up's er opzetten.
Aangeraden wordt wel
* Max een micro SD kaart van 2 Gb
* Max 75% van de kaart vullen, i.v.m. savegame's

ga me er eens in verdiepen. Ondertussen wel gevonden dat een DSTT inderdaad de beste kaart is, meest recent.
Ben ook wat handleidingen tegengekomen, ziet er inderdaad kinderlijk eenvoudig uit. :p Downloads hoef ik niet te hebben, daar heb ik er inmiddels al een paar honderd van gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan