backup Itunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsjanssen6

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2013
Hallo,

Graag wil ik op mijn ipad ios8 opnieuw installeren. Nu heb ik net een backup gemaakt via itunes (local)
en via icloud voor de zekerheid. Maar waar op mijn computer kan ik nu die bestanden vinden? En heeft de backup ALLES
gebackupt dus ook bijv. van een app waar pdf bestanden staan?

alvast bedankt.

Hallo Lars.

Eerst even dit goed lezen dan heb je een goede hulp. Beter kan haast niet.

http://support.apple.com/kb/ht1391?viewlocale=nl_NL

Daar staat ook waar je de bestanden kunt vinden. Succes.

Mac OS X: /Gebruikers/gebruikersnaam/Muziek/iTunes/
Windows XP: C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\My Documents\My Music\iTunes\
Windows Vista: C:\Users\gebruikersnaam\Music\iTunes\
Windows 7: C:\Users\gebruikersnaam\My Music\iTunes\
Windows 8: C:\Users\gebruikersnaam\My Music\iTunes\

bedankt voor je reactie. Hier had ik ook al liggen kijken maar als ik daar naar toe gaan kom ik wel bij itunes uit maar ik zie hier nergens een map van bijv. backup? Maar worden alle bestanden gebackupt?

Je hebt zelf eigenlijk al het antwoord gegeven in je eerste vraag. Zo heb je het gedaan en je kunt altijd terug zeker als je een reserve kopie hebt gemaakt in de cloud.

Schakel ICloud - reservekopie in als dit is uitgeschakeld. Dat is wel een vereiste.

Klik

ios 8 kun je het beste via je iTunes installeren door hem volledig te herstellen en daarna de reservekopie terug te zetten. als je hem hersteld vanuit de instellingen app of zonder iTunes update is de kans op fouten groter.

oke bedankt voor de antwoorden! Nog een vraagje ik heb er een app opstaan Quickoffice pro maar die hangt de hele tijd vast sinds ik ios8 heb geïnstalleerd. Heeft iemand een idee hoe ik hier een back-up van kan maken?(het is de betaalde versie) (staan allemaal pdf bestanden etc. in.

(ik heb hier een nieuw forumbericht over gestart)

Laatst bewerkt:
Hallo Lars jij ook bedankt. Succes verder met je andere vraag. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan