Backup kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterrrWu

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2013
Hallo,

Kennis van mij heeft een systeemherstel gedaan op zijn laptop omdat er een virus op zat. Er werd toen gevraagd of hij een backup wilde maken van zijn bestanden en heeft hij op 'Ja' geklikt, maar na het herstellen van het systeem kan hij dit niet meer terug vinden. Weet iemand of dit allemaal goed gegaan is en of hij dit nog terug kan vinden?

Ik heb ooit wel eens het programma 'GetDataBack' gebruikt en dat beviel ook goed, maar ik vraag me of dat nog zin heeft na een systeemherstel?

Alvast bedankt!

Om wat voor bestand(en) gaat het? Systeemherstel herstelt, maar verwijderd geen bestanden. Misschien kun je nog iets proberen met filerecovery. Maar goed, zorg dat wel eerst voor een goede antivius beveiliging, want anders krijgt hij misschien, dat virus weer binnen.

Groeten,

zowiezo een virus verwijderen doormiddel van systeem herstel zou ik niet aanraden om welk soort virus ging het hier?

Het gaat om zijn privé bestanden, dus filmpjes, foto's, Word-bestanden en dergelijke. Mijn plan was dus eigenlijk om nu GetDataBack te proberen, mocht die wat vinden dan op een externe harde schijf te zetten en dan de laptop formatteren. Maar als jullie zeggen dat dit echt geen zin meer heeft, dan ga ik er niet meer onnodig tijd in stoppen.

@Robjees, het ging volgens hem om het 'Stop, politie'-virus.

had je beter gewoon bootable usb stickie kunnen maken, maarja dat is al te laat succes er mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan